Show simple item record

dc.contributor.advisorKiseļova, Rita
dc.contributor.authorBaumane, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-24T02:01:49Z
dc.date.available2020-12-24T02:01:49Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79007
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53182
dc.description.abstractMaģistra darba „Izglītības kvalitāte un IKT izmantošana dabaszinātņu mācību procesā” mērķis ir izpētīt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) izmantošanas iespējas un pieredzi dabaszinātņu mācību procesā un izstrādāt ieteikumus izglītības jomā iesaistītajiem IKT jēgpilnas izmantošanas pilnveidei. Teorētiskajā daļā analizēti 82 literatūras avoti par izglītības kvalitāti, apkopota valstu pieredze par IKT ieviešanu un lietošanu dabaszinātņu priekšmetos. Empīriskajā daļā veikta 118 pamatskolu dabaszinātņu skolotāju, 545 7. – 9. klašu skolēnu anketēšana, divu eksperšu intervēšana. Izmantojot aprakstošās statistikas metodes, iegūti rezultāti, kas norāda mācīšanās rezultātu saistību ar IKT lietošanu, skolotāju un skolēnu pieredzi IKT izmantošanā un izvirzīti ieteikumi valsts, skolas un indivīda līmenī IKT lietošanas pilnveidei.
dc.description.abstractThe aim of the Master's „Quality of Education and the Use of ICT in the Science Teaching and Tearning Process” is to explore the possibilities and experience of the use of Information and Communication Technologies (ICT) in the science teaching and learning process and to develop recommendations for improving the meaningful use of ICT for those involved in education. In the theoretical part has been analyzed 82 literature sources of the quality of education, summarised national experience of ICT deployment and usage in science subjects. In the empirical part 118 primary school science teachers, 545 7th - 9th grade students were surveyed and 2 experts were interviewed. Using descriptive statistical methods, results have been obtained that indicate the connection of learning outcomes with the use of ICT, teachers and students experience in the use of ICT and recommendations have been made at the national, school and individual level improvements of ICT usage.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectizglītības kvalitāte
dc.subjectskolēnu mācīšanās rezultāti
dc.subjectinformācijas un komunikācijas tehnoloģijas
dc.subjectdabaszinātnes
dc.subjectpamatskola
dc.titleIzglītības kvalitāte un IKT izmantošana dabaszinātņu mācību procesā
dc.title.alternativeQuality of Education and the Use of ICT in the Science Teaching and Tearning Process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record