Show simple item record

dc.contributor.advisorOzola, Antra
dc.contributor.authorJansons, Ēriks
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-24T02:01:50Z
dc.date.available2020-12-24T02:01:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79013
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53183
dc.description.abstractMaģistra darbā apkopoti darba grupas vadīšanas paņēmieni un iestājeksāmenu veidošanas metodoloģija. Empīriskajā daļā veiktas intervijas ar trīs profesionālo izglītības iestāžu nodaļu vadītājiem. Aptaujāti audzēkņi par iestājeksāmenu norisi un uzdevumu kvalitāti. No iegūtajām atziņām aprobēta iestājeksāmenu pilnveide, vadot darba grupu, un aprakstīts iestājeksāmenu pilnveides process. Maģistra darba pētnieciskais jautājums: Kā vadīt darba grupu profesionālas izglītības iestādes iestājeksāmenu pilnveides procesā? Maģistra darba mērķis: apkopojot informāciju par darba grupas vadīšanas paņēmieniem un iestājeksāmenu izstrādes metodoloģiju, veikt iestājeksāmenu pilnveidi profesionālās izglītības iestādē. Maģistra darbā ir 62 lappuses, 12 tabulas un 8 attēli. Pielikuma apjoms ir 13 lappuses.
dc.description.abstractThe Master’s paper contains summarized information about work group management techniques and methodology of developing entrance exams. In the empirical part interviews were conducted with the leaders of three vocational education institutions. 151 students were surveyed about the course of entrance examinations and the quality of tasks. In accordance with the obtained findings, entrance exams were improved and applied as the year 2020 entrance exams for one of the vocational education institutions. Research question: How to lead a work group in the process of improving entrance examinations of a vocational education institution? The goal of the master's paper is to summarize the work group management techniques and methodological materials for the development of entrance examinations, as well as to improve entrance examinations in a vocational education institution after the interviews provided by the leaders of vocational education institutions. The master's paper consists of 62 pages, including 12 tables and 8 images. The size of the attachment is 13 pages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectiestājeksāmeni
dc.subjectdarba grupa
dc.subjectprofesionālā izglītība
dc.subjectpilnveide
dc.titleDarba grupas vadītājs profesionālās izglītības iestādes iestājeksāmenu pilnveides procesā
dc.title.alternativeThe Leader of a Work Group in the Process of Improving Entrance Examinations of a Vocational Education Institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record