Show simple item record

dc.contributor.advisorMihno, Linda
dc.contributor.authorKrasta, Antra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-24T02:01:53Z
dc.date.available2020-12-24T02:01:53Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79028
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53187
dc.description.abstractMaģistra darba nosaukums: “Pārmaiņu vadība Carnikavas pamatskolā skolotāju profesionālās labsajūtas nodrošināšanai”. Maģistra darba mērķis ir pētīt skolotāju profesionālo labsajūtu Carnikavas pamatskolā noteicošos faktorus. Teorētiskā daļa sastāv no divām nodaļām, kurās, no teorētiskā viedokļa ir analizētas un apkopotas teorijas par pārmaiņu vadību, jaunākās tendences izglītības kvalitātes sekmēšanā un skolotāju profesionālās labsajūtas nodrošināšanā. Pirmajā nodaļā analizēts skolas, kā ilgtspējīgas izglītības sistēmas, pārmaiņu vadības process un otrajā nodaļā analizēti skolotāju profesionālās labsajūtas skolā noteicošie faktori dažādu autoru skatījumā. Trešajā nodaļā veikts Carnikavas pamatskolas skolotāju profesionālo labsajūtu raksturojošo indeksu metodoloģiskais raksturojums, skolas, kā ilgtspējīgas izglītības sistēmas kontekstā. Darba praktiskajā daļā iegūti un analizēti statistiskie dati par skolotāju profesionālo labsajūtu nodrošinošajiem indeksiem, un tos raksturojošiem apgalvojumiem. Darba noslēgumā izvirzīti secinājumi un skolas vadībai iesniegti priekšlikumi pārmaiņu vadībai skolotāju profesionālās labsajūtas nodrošināšanai, domājot par Carnikavas pamatskolu, kā ilgtspējīgu izglītības sistēmu.
dc.description.abstractThe title of Master's thesis: "Change management in Carnikava primary school to ensure professional well-being of teachers". The aim of the master's thesis is to study the determinants of teachers' professional well-being at Carnikava Primary School. The theoretical part consists of two chapters, which, from a theoretical point of view, analyze and summarize theories about change management, the latest trends in promoting the quality of education and ensuring the professional well-being of teachers. The first chapter analyzes the process of change management in schools as sustainable education systems and the second chapter analyzes the determinants of teachers' professional well-being in school from the point of view of various authors. In the third chapter, the methodological description of the indices characterizing the professional well-being of Carnikava primary school teachers is made in the context of the school as a sustainable education system. In the practical part of the work, statistical data on the indices ensuring the professional well-being of teachers and the statements characterizing them were obtained and analyzed. At the end of the work, conclusions are presented and proposals are submitted to the school management for change management to ensure the professional well-being of teachers, thinking about Carnikava primary school as a sustainable education system.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectskolotājs
dc.subjectprofesionālā labsajūta
dc.subjectpārmaiņu vadība
dc.subjectilgtspējīga attīstība
dc.subjectpiederība
dc.titlePārmaiņu vadība Carnikavas pamatskolā skolotāju profesionālās labsajūtas nodrošināšanai
dc.title.alternativeChange Management in Carnikava Primary School to Ensure Professional Well-Being of teachers
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record