Profesionālās izglītības audzēkņu mācības darba vidē balstītos apstākļos kokapstrādes nozarē Latvijā
Author
Kaugija, Viktors
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kiris, Kaspars
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba, kura tematika ir darba vidē balstīta profesionālā izglītība un tās īstenošanas process, autors Izglītības vadības maģistrs Viktors Kaugija. Maģistra darba būtība un mērķis ir izprast reālo situāciju praksē, kas saistās ar profesionālo izglītību darba vidē balstītos apstākļos, definēt un analizēt iespējamās problēmas darba vidē balstītās mācībās un balstoties uz iespējamo problēmu kopumu, sniegt rekomendācijas darba vidē balstītu mācību efektivitātes paaugstināšanai. Teorētiskās informācijas avotu izpētē tika izmatoti dažādi literatūras un citu informācijas avotu resursi. Teorētisko avotu izpēte daļēji pierāda reālo situāciju šīs nozares/jomas atzarā, taču savā starpā korelējot praktiskām zināšanām un darba autora sastādītu aptauju datu informācijai ar teorētisko informācijas bāzi, ir iespējams definēt objektīvu secinājumu un priekšlikumu jeb rekomendāciju kopumu. The author of the Master’s Thesis is Viktors Kaugija, Master of Education Management. The topic of the Thesis is work-based vocational education and its implementation process. The goal and the essence of the Master’s Thesis is to understand the actual situation related to vocational education in work-based learning in real life setting, to define and analyse its possible problems and, based on a set of these problems, to provide recommendations for increasing the efficiency of work-based vocational education. Various sources of literature and other information were used in the theoretical part of the research. The theoretical research partially proves the real-life situation in this branch/field, but by correlating the practical knowledge and survey data obtained by the author with the theoretical information base, it is possible to define objective conclusions and a set of suggestions or recommendations.