Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorOdiņa, Indra
dc.contributor.authorĀre, Lelde
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-24T02:01:59Z
dc.date.available2020-12-24T02:01:59Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79058
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53200
dc.description.abstractMaģistra darbā Direktora vadības stils organizācijas kultūras veidošanā izglītības iestādē izvirzīts mērķis izpētīt, kā direktora vadības stils sekmē organizācijas kultūras veidošanos izglītības iestādē, lai noskaidrotu organizācijas kultūru veidojošo faktoru mainību gadu garumā. Maģistra darbā ir trīs nodaļas. Pirmajā nodaļā analizēti organizācijas kultūras veidojošie faktori izglītības iestādē. Otrajā nodaļā sniegts konspektīvs vadības stilu un funkciju raksturojums. Trešajā nodaļā aprakstīta fenomenoloģiskā pētījuma metodoloģija, izpētot Kokneses vidusskolas direktora (1954 –1984) Ilmāra Gaiša dzīves un darba gājumu, veicot vēsturisko liecību un arhīvu materiālu kontentanalīzi, interviju, sarunu, atmiņu, diskusiju analīzi un izstrādājot mijsakarības modeli vadības stilu funkciju izpausmei organizācijas kultūrā. Pētījumā gūtās atziņas atspoguļotas nobeiguma secinājumos. Darbā ir 8 tabulas, 4 attēli un 19 pielikumi – ar interviju jautājumiem un transkripcijām.
dc.description.abstractThe aim of the Master’s Thesis Headmaster`s Leadership Style in Developing Organizational Culture in an Educational Institution is to analyse how the leadership style of the headmaster promotes the formation of the culture of the organisation in an educational institution, in order to find out the variability of the factors forming the culture of organisation over the years. The Master Thesis consists of three chapters. The first chapter analyses the factors forming the organisation culture in an educational institution. The second chapter provides a concise description of the leadership styles and functions. The third chapter describes the phenomenological research methodology carrying out content analysis of the life and work of Koknese Secondary School headmaster (1954–1984) Ilmars Gaiss, analysis the interviews, reflections, discussions, as well as the developed model of interrelation of the expression of leadership style functions in organizational culture. The findings of the study are reflected in the conclusions. The Master`s Thesis includes 8 tables, 4 figures and 19 appendices – with interview questions and transcripts.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectorganizācijas kultūra
dc.subjectmijsakarības modelis
dc.subjectdirektors
dc.subjectfunkcijas
dc.titleDirektora vadības stils organizācijas kultūras veidošanā izglītības iestādē
dc.title.alternativeHeadmaster`s Leadership Style in Developing Organizational Culture in an Educational Institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию