Показать сокращенную информацию
Direktora vadības stils organizācijas kultūras veidošanā izglītības iestādē
dc.contributor.advisor | Odiņa, Indra | |
dc.contributor.author | Āre, Lelde | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2020-12-24T02:01:59Z | |
dc.date.available | 2020-12-24T02:01:59Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 79058 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53200 | |
dc.description.abstract | Maģistra darbā Direktora vadības stils organizācijas kultūras veidošanā izglītības iestādē izvirzīts mērķis izpētīt, kā direktora vadības stils sekmē organizācijas kultūras veidošanos izglītības iestādē, lai noskaidrotu organizācijas kultūru veidojošo faktoru mainību gadu garumā. Maģistra darbā ir trīs nodaļas. Pirmajā nodaļā analizēti organizācijas kultūras veidojošie faktori izglītības iestādē. Otrajā nodaļā sniegts konspektīvs vadības stilu un funkciju raksturojums. Trešajā nodaļā aprakstīta fenomenoloģiskā pētījuma metodoloģija, izpētot Kokneses vidusskolas direktora (1954 –1984) Ilmāra Gaiša dzīves un darba gājumu, veicot vēsturisko liecību un arhīvu materiālu kontentanalīzi, interviju, sarunu, atmiņu, diskusiju analīzi un izstrādājot mijsakarības modeli vadības stilu funkciju izpausmei organizācijas kultūrā. Pētījumā gūtās atziņas atspoguļotas nobeiguma secinājumos. Darbā ir 8 tabulas, 4 attēli un 19 pielikumi – ar interviju jautājumiem un transkripcijām. | |
dc.description.abstract | The aim of the Master’s Thesis Headmaster`s Leadership Style in Developing Organizational Culture in an Educational Institution is to analyse how the leadership style of the headmaster promotes the formation of the culture of the organisation in an educational institution, in order to find out the variability of the factors forming the culture of organisation over the years. The Master Thesis consists of three chapters. The first chapter analyses the factors forming the organisation culture in an educational institution. The second chapter provides a concise description of the leadership styles and functions. The third chapter describes the phenomenological research methodology carrying out content analysis of the life and work of Koknese Secondary School headmaster (1954–1984) Ilmars Gaiss, analysis the interviews, reflections, discussions, as well as the developed model of interrelation of the expression of leadership style functions in organizational culture. The findings of the study are reflected in the conclusions. The Master`s Thesis includes 8 tables, 4 figures and 19 appendices – with interview questions and transcripts. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības vadība | |
dc.subject | organizācijas kultūra | |
dc.subject | mijsakarības modelis | |
dc.subject | direktors | |
dc.subject | funkcijas | |
dc.title | Direktora vadības stils organizācijas kultūras veidošanā izglītības iestādē | |
dc.title.alternative | Headmaster`s Leadership Style in Developing Organizational Culture in an Educational Institution | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.