Show simple item record

dc.contributor.advisorOzola, Antra
dc.contributor.authorČapiņš, Ivo
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-24T02:02:01Z
dc.date.available2020-12-24T02:02:01Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79063
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53203
dc.description.abstractMaģistra darbs “Spēļošanas elementu izmantošana tālmācības vidusskolas skolēnu motivācijā” ir izstrādāts ar mērķi izpētīt tos spēļošanas elementus, kuru izmantošana tālmācības izglītības procesā stimulētu izglītojamo motivāciju, balstoties uz teorētisko avotu un esošās situācijas izpēti. Maģistra darba aktualitāte ir saistīta ar pasaulē straujo izglītības vides digitalizāciju un mācību procesa papildināšanu ar dažādiem digitālajiem mācību līdzekļiem, mācību tehniskajiem līdzekļi, informācijas tehnoloģijām, mācīšanās platformām utml. Darbā raksturota tālmācība kā perspektīva un mūsdienīga izglītības ieguves forma, tālmācības mācīšanās process un mācīšanās īpatnības, spēļošanas elementu izmantošana mācību procesa motivācijā, mācīšanās motivācija un motivācijas stiprināšana, izmantojot spēļošanas elementus mācību vidē. Pētījuma rezultātā secināts, ka, izmantojot spēļošanas elementus, iespējams izveidot motivācijas programmu, kas balstīta uz izglītojamo motivācijas virzītājspēkiem. Tādēļ, izmantojot Oktalīzes modeli – motivācijas virzītājspēku noteikšanas rīku, iespējams noteikt jau esošas sistēmas spēļošanas elementu atbilstību izglītojamo motivācijas virzītājspēkiem, kā arī, nosakot motivācijas virzītājspēkus papildināt vai izveidot jaunu motivācijas programmu. Darba apjoms ir 86 lapaspuses, neieskaitot izmantotās literatūras sarakstu un pielikumus. Darbs sastāv no teorētiskās daļas ar 5 nodaļām un 4 apakšnodaļām, un praktiskās daļas ar 4 apakšnodaļām. Darbā ir arī secinājumi un priekšlikumi. Darbā ietverti 32 attēli, 1 tabula un 1 pielikums. Darba izstrādē ir izmantotas atsauces un informācija no 56 literatūras un izziņu avotiem.
dc.description.abstractThe aim of Master's thesis “Application of gamification elements in distance learning for high school students motivation program” is to study those elements of gamification that would stimulate learners' motivation in distance learning, using various informational sources and studing the existing situation. Master's thesis actuality are connecting with the rapid digitalization of the educational environment in the world and the supplementation of the study process with various digital teaching aids, teaching aids, information technologies, learning platforms, etc. The study described distance learning as a perspective and modern form of education, distance learning process and learning peculiarities, the use of gamification elements in the motivation of the learning process, learning motivation and strengthening of motivation by using gamification elements in the learning environment. As the result of the study, it has been concluded that, using the gamification elements, it is possible to create a motivation program based on the driving cores of learners' motivation. Therefore, using the Octalysis model - a tool for determining motivational core drivers, it is possible to determine the compliance of the gamification elements of an existing system with the motivational core drivers of learners, as well as by determining the motivational core drivers to supplement or create a new motivational program. The work consist of 86 pages, not including bibliography and appendices. Its theoretical part consists of 5 chapters and 4 subsections. It also has a practical part, which consists of 4 subsections. The work also contains conclusions and proposals. It has 32 figures, 1 table and 1 appendix. The Master’s Thesis uses references from 56 literary and informational sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjecttālmācība
dc.subjectmotivācijas programma
dc.subjectspēļošanas elementi
dc.subjectOktalīzes modelis
dc.titleSpēļošanas elementu izmantošana tālmācības vidusskolas skolēnu motivācijā
dc.title.alternativeApplication of Gamification Elements in Distance Learning for High School Students Motivation
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record