Show simple item record

dc.contributor.advisorMarsone, Staņislava
dc.contributor.authorImangulova, Zane
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-24T02:02:03Z
dc.date.available2020-12-24T02:02:03Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79084
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53208
dc.description.abstractBakalaura darba temats: “Kustību rotaļu izmantošana 5 – 6 gadus vecu bērnu emocionālās attīstības veicināšanai āra nodarbībās”. Bakalaura darba autore: Zane Imangulova. Bakalaura darba mērķis: teorētiski un praktiski analizēt kustību rotaļas izmantošanas pedagoģiskās iespējas emocionālās attīstības veicināšanai 5 - 6 gadus veciem bērniem āra nodarbībās. Darbs sastāv no divām daļām - teorijas un empīriskā pētījuma. Darba pirmajā nodaļā tiek analizēta psiholoģiskā un pedagoģiskā literatūra. Ar analizēto literatūru tiek meklēti pierādījumi, ka kustību rotaļas izmantošana āra nodarbībās pedagoģiskajā darbībā ir pamats, lai veicinātu bērnu emocionālo attīstību. Otrajā nodaļā tika veikta praktiskā izpēte, kustību rotaļas tiek izmantotas kā mācīšanās līdzeklis, lai bērni var emocionāli izpausties kustību rotaļu laikā āra nodarbībās. Tiek atspoguļota un analizēta bērnu emocionālā attīstība pēc iepriekš izstrādātajiem kritērijiem. Bakalaura darbā ir izmantotas vairākas metodes, lai izstrādātu empīrisko pētījumu, piemēram, anketēšana, tika anketēti pirmsskolas izglītības iestādes “X” pedagogi. Novērošana tika izmantota, lai novērotu un analizētu bērnu darbību un emocijas kustību rotaļās āra nodarbībās. Novērošana tika veikta pirmsskolas izglītības iestādē “X” grupā “Y”. Statiskā analīze un pārrunas tika izmantotas, lai apkopotu diagrammās saņemtos datus no anketēšanas un bērnu novērošanas. Izvirzītā hipotēze tika pierādīta ar izmantotās literatūras analīzi un empīrisko pētījumu, izmantojot pedagogu anketēšanu, bērnu novērošanu, pārrunas, apkopojot datus ar statisko metodi. Bakalaura darba autore secina, ka kustību rotaļas pozitīvi attīsta bērnu emocionālo attīstību, izmantojot kustību rotaļas āra nodarbībās. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, 5 apakšnodaļām, 6 secinājumiem, 5 priekšlikumiem, 99 izmantotās literatūras avotiem un 2 pielikumiem. Darbā ir 10 attēli un 2 tabulas. Kopējais lappušu skaits ar pielikumiem – 58, bez pielikumiem 50. Atslēgas vārdi: kustību rotaļas, pirmsskola, emocijas, emocionālā attīstība, āra nodarbības.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor's thesis: “Promoting the emocional development of 5 - 6 years old children using outdoor movment activities”. Author of the bachelor's thesis: Zane Imangulova The aim of the bachelor's thesis: Theoretically and practically analyze the use of movement games pedagogical opportunities to promote emotional development of 5 – 6 years old children. Thesis consists of two parts – theoretical part and empirical research. In the first part of the work psychological and pedagogical literature is analyzed. With the analyzed literature are searched proof, that the use of movement games in outdoor activities in pedagogical activities is the basis for promotion of the emotional development of children. Second part was a practical research of the use of movement games as a learning tool, so children can express themselves emotionally in outdoor movement games. The emotional development of children is reflected and analyzed according to the previously developed criteria. Several methods have been used in the bachelor's thesis to develop empirical research. For example, questionnaire and observation. In questionnaire teachers of pre-school educational institution “X” were surveyed. Observation was used to observe and analyze children's activities and emotional movement games in outdoor play. The observation was used in a pre-school educational institution "X" in group "Y". Static analysis and discussion were used to summarize the charts data received from surveys and observation of children. The hypothesis was proved by the analysis of the used literature and empirical research, using a teacher questionnaire, a children observation, negotiations, collection of data by the static method. The author of this bachelor's thesis concludes that movement games positively develop children's emotional development using these movement games in outdoor activities. The bachelor thesis consists of an introduction, 2 chapters, 5 subsections, 6 conclusions, 5 proposals, 99 sources of literature and 2 attachments. Thesis contains 10 images and 2 tables. Total number of pages with attachments – 58, without 50 pages. Key words: Movement games, preschool, emotions, emotional development, outdoor activities.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectkustību rotaļas
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectemocijas
dc.subjectemocionālā attīstība
dc.subjectāra nodarbības
dc.titleKustību rotaļu izmantošana 5 – 6 gadus vecu bērnu emocionālās attīstības veicināšanai āra nodarbībās
dc.title.alternativePromoting the emocional development of 5 - 6 years old children using outdoor movment activities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record