Skolēnu mācīšanās motivācijas veicināšanas iespējas latviešu literatūras stundās sākumskolas 3.klasē
Author
Barone, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marsone, Staņislava
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Skolēnu mācīšanās motivācijas veicināšanas iespējas latviešu literatūras stundās sākumskolas 3.klasē”. Darba autore ir Sanita Barone. Darba mērķis ir izpētīt un noskaidrot bērnu motivācijas veicināšanas iespējas latviešu literatūras stundās sākumskolas 3.klasē Bakalaura darbs sastāv no ievada, divām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta. Pirmajā nodaļā autore veica pētāmā jautājuma teorētisko pamatojumu. Noskaidrota teorētiskā bāze par mācību motivāciju un to veicināšanas nosacījumiem sākumskolā. Tika raksturota kompetenču izglītība un izpētīta skolēnu motivācija attālinātajā mācību procesa laikā. Otrajā nodaļā tika veikts pētījums, kur tika izveidotas divas aptaujas anketas. Pirmā anketā tika noskaidroti bērnu viedokļi par latviešu literatūras lasīšanas motivāciju. Otrajā anketā tika noskaidrots pedagogu un bērnu vecāku viedoklis, kā arī noskaidrotas metodes, kas var palīdzēt veicināt bērnu motivāciju lasīt latviešu literatūru. Bakalaura darba noslēgumā tiek piedāvāti secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 50 lapas, tas satur 16 attēlus, 1 tabulu, 42 izmantotās literatūras un informācijas avotus, un pielikumus. Bachelor paper theme is "Facilitation opportunities of student learning motivation in the classes of Latvian literature in the 3rd grade of elementary school". Author is Sanita Barone. The aim of the paper is to study and find the possibilities of promoting children's motivation in Latvian literature lessons in the 3rd grade. Bachelor paper consists of an introduction, two chapters, conclusions and suggestions, used literature and source list. In the first chapter, the author analyze the theoretical substantiation of the research question. Analyed the theoretical basis of study motivation and conditions for promotion in primary school. Described competence education and studied students motivation during the distance learning process In the second chapter, where developed two questionnaires. The first questionnaire were childrens opinions about the motivation to read Latvian literature. The second questionnaire were opinions of teachers and parents of children, and found out methods that can help promote childrens motivation to read Latvian literature. In the end is offer conclusions and proposals. The paper contains 16 images, 1 table, 42 references and sources of information and attachments. Volume of the paper is 50 pages.