Agresīvas uzvedības mazināšanas pedagoģiskās iespējas 4-5 gadus veciem bērniem pirmsskolas pedagoģiskajā procesā
Автор
Sokolovska, Marina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marsone, Staņislava
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darba temats – Agresīvas uzvedības mazināšanas pedagoģiskās iespējas 4-5 gadus veciem bērniem pirmsskolā Darba autore – Marian Sokolovska Darba vadītāja - Dr. paed., Mg. hist. Staņislava Marsone Pētījuma mērķis: analizēt agresīvas uzvedības rašanās cēloņus un tās mazināšanas pedagoģiskās iespējas pirmsskolā. Darbā tika skatītas agresīvas uzvedības izpausmes vispārīgi un konkrēti 4-5 gadus veciem bērniem, analizēti agresivitātes cēloņi un tās mazināšanas iespējas pirmsskolā. Praktiskajā daļā ir aprakstīts veiktais pētījums, lai atbildētu uz pētījuma izvirzīto jautājumu: Kādas ir agresīvas uzvedības mazināšanas pedagoģiskās iespējas 4-5 gadus veciem bērniem? Tika secināts, ka agresīvas uzvedības mazināšanai ir lietderīgi organizēt kooperatīvās, fiziskās rotaļas, zīmēšanas aktivitātes, iesaistīt vecākus un mācīt bērniem alternatīvas agresīvas uzvedības izpausmēm Darba struktūra: ievads, teorētiskā un praktiskā daļa, 10 attēli 3 tabulas, 43 lpp. 2 pielikumi. Qualifications work topic - Pedagogical opportunities for decreasing aggressive behavior of 4-5 year old children in preschool The author of the work is Marina Sokolovska Supervisor - Dr. paed., Mg. hist. Stanislav Marsone The aim of the research: to analyze the causes of aggressive behavior and the pedagogical possibilities of its decreasing in preschool. Manifestations of aggressive behavior in general and specific for 4-5 year old children were considered in the work, the causes of aggression and the possibilities of its reduction in preschool were analyzed. In the practical part Author describes the research carried out in order to answer the question raised by the research: What are the pedagogical possibilities for decreasing aggressive behavior of 4-5 year old children? The conclusion of the research is that in order to decrease aggressive behavior, it is useful to organize cooperative, physical games, drawing activities, involve parents and teach children alternatives to aggressive behavior. Structure of the work: introduction, theoretical and practical part, 10 pictures, 3 tables, 43 pages. 2 additions.