Caurviju prasmju veidošanās iespējas mūzikas stundās jaunākajā skolas vecumposmā
Author
Martinsone, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Zanes Martinsones maģistra darbs izglītības zinātnēs “Caurviju prasmju veidošanās iespējas mūzikas stundās jaunākajā skolas vecumposmā” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Izglītības zinātņu un pedagoģisko inovāciju nodaļā 2020.gadā. Pētījuma mērķis ir balstoties uz zinātniski teorētiskajām atziņām un sākumskolas mūzikas pedagogu aptauju, interviju un stundu vērošanas rezultātiem, pētīt caurviju prasmju veidošanās iespējas mūzikas stundās. Atslēgas vārdi: caurviju prasmes, kompetences, sākumskola, mūzikas stunda, metodes. Teorētiskā daļa ir par caurviju prasmēm un to veidošanās iespējām mūzikas stundās sākumskolā. Empīriskajā pētījumā tika veikta aptauja 23 mūzikas skolotājiem, intervija 2 mūzikas pedagogiem, novērota mūzikas stunda, kuras mērķis bija vērot caurviju prasmju veidošanās iespējas. Zanes Martinsone`s Master thesis “The development of transversal skills in music lessons in primary school” in educational sciences has been developed at the Faculty of Pedagogy, Psychology and Arts University of Latvia in 2020. The purpose of the research is to study the possibilities of developing transversal skills in music lessons based on scientific and theoretical findings and the results of surveys, interviews, and observation of primary school music teachers. Keywords: transversal skills, competences, primary school, music lesson, methods. The theoretical part is about transversal skills and the possibilities of their development in music lessons at the primary school. In the empirical study, a survey was conducted for 23 music teachers, interview with 2 music teachers, observed a music lesson aimed at observing the development of transversal skills.