• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālā mārketinga priekšrocības Uzbekistānas tūrisma veicināšanai

Thumbnail
View/Open
303-79379-Isomov_Khojiakbar_ki16024.pdf (1.148Mb)
Author
Isomov, Khojiakbar
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Šis pētījums ir vērsts uz digitālā mārketinga ietekmi uz Uzbekistānas tūrisma veicināšanu. Šajā pētījumā digitālā mārketinga teorijas īsi apsprieda, piemēram, digitālā mārketinga nozīmi, lomu un priekšrocības tūrisma veicināšanā, un pēc tam autore analizēja digitālā mārketinga rīku izmantošanu Uzbekistānā. Pēc analīzes autors pamanīja, ka tiek veiktas vājas mārketinga aktivitātes. Autors izmantoja primāro metodi un izveidoja tiešsaistes anketu, kur autors ieguva datu analīzi. Tad autors sagatavoja secinājumus un noderīgus ieteikumus, lai visā pasaulē veicinātu Uzbekistānas tūrismu. Turklāt autors atbild uz pētījuma jautājumiem un parāda, kā Uzbekistānas tūrisms var būt konkurētspējīgāks, izmantojot efektīvus digitālā mārketinga rīkus.
 
This research focuses on the impact of digital marketing to promote tourism of Uzbekistan. In this research theories of digital marketing briefly discussed such as importance, role, and advantages of digital marketing to promote tourism and afterwards author analyzed the utilization of digital marketing tools in Uzbekistan. After analysis author noticed that there is a weak marketing activities are being done. As well as the author used primary method and made online questionnaire where the author got the data analysis. Then, author prepared conclusion and useful recommendations to promote tourism of Uzbekistan globally. Moreover, author answers the research questions and shows how tourism of Uzbekistan can be more competitive by using digital marketing effective tools.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53245
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV