Digitālā mārketinga priekšrocības Uzbekistānas tūrisma veicināšanai
Author
Isomov, Khojiakbar
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Šis pētījums ir vērsts uz digitālā mārketinga ietekmi uz Uzbekistānas tūrisma veicināšanu. Šajā pētījumā digitālā mārketinga teorijas īsi apsprieda, piemēram, digitālā mārketinga nozīmi, lomu un priekšrocības tūrisma veicināšanā, un pēc tam autore analizēja digitālā mārketinga rīku izmantošanu Uzbekistānā. Pēc analīzes autors pamanīja, ka tiek veiktas vājas mārketinga aktivitātes. Autors izmantoja primāro metodi un izveidoja tiešsaistes anketu, kur autors ieguva datu analīzi. Tad autors sagatavoja secinājumus un noderīgus ieteikumus, lai visā pasaulē veicinātu Uzbekistānas tūrismu. Turklāt autors atbild uz pētījuma jautājumiem un parāda, kā Uzbekistānas tūrisms var būt konkurētspējīgāks, izmantojot efektīvus digitālā mārketinga rīkus. This research focuses on the impact of digital marketing to promote tourism of Uzbekistan. In this research theories of digital marketing briefly discussed such as importance, role, and advantages of digital marketing to promote tourism and afterwards author analyzed the utilization of digital marketing tools in Uzbekistan. After analysis author noticed that there is a weak marketing activities are being done. As well as the author used primary method and made online questionnaire where the author got the data analysis. Then, author prepared conclusion and useful recommendations to promote tourism of Uzbekistan globally. Moreover, author answers the research questions and shows how tourism of Uzbekistan can be more competitive by using digital marketing effective tools.