Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīne
dc.contributor.authorGapparov, Abdukodir
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-24T02:02:31Z
dc.date.available2020-12-24T02:02:31Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79381
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53246
dc.description.abstractPētījuma mērķis ir identificēt galvenos cilvēkresursu vadības elementus, kas ietekmē viesu sūdzību apmierināšanu, un izstrādāt ieteikumus, lai labāk atrisinātu sūdzības, kas pozitīvi ietekmē viesnīcas konkurētspēju. Pirmkārt, tas sniedz teorētisku pētījumu par cilvēkresursu vadības sistēmu, parāda attiecības starp HRM un viesu sūdzībām un to, kā sūdzības var rasties uzturēšanās laikā viesnīcā. Attīstības otrā nodaļa ir Uzbekistānas tūrisma nozares analīze, valsts reformas un HRM statistika šajā jomā. Pēdējā daļa no papīra ir empīrisks pētījums, kas ir darīts Hotel Uzbekistānā, kas precizē reālus jautājumus par sūdzībām un apmierinātības kvalitāti, ietekmējot uz HRM kā sviru.
dc.description.abstractThe aim of the research is to identify key elements of human resources management which influencing to satisfaction of guest complaints and develop recommendations to solve the complaints in better way which grant a positive impact on the competitiveness of the hotel. First, it provides a theoretical study of human resources management system, shows relationship between HRM and guest’s complaints and how the complaints can occur during stay in hotel. The second chapter of the development is the analysis of tourism industry of Uzbekistan, state reforms and HRM statistics in the field. The final part of the paper is an empirical research which has done in Hotel Uzbekistan that clarify real issues of complaints and quality of satisfaction of it by affecting to HRM as to lever.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjecthuman resources management
dc.subjecthotel industry
dc.subjectguest’s complaints
dc.subjectsatisfaction
dc.subjectfront line employee.
dc.titleCilvēkresursu vadība par viesu sūdzības apmierināšanas kvalitāti viesnīcu nozarē
dc.title.alternativeHuman Resources Management on the Quality of Satisfaction of Guest Complaint in Hotel Industry
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record