Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilze
dc.contributor.authorVaļinieks, Elmārs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-24T02:02:34Z
dc.date.available2020-12-24T02:02:34Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79486
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53253
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt azartspēļu kā produkta virzību ES tirgū. Pētījuma problēma ir fakts, ka mūsdienās tirgus ir pārsātināts ar produktiem un jebkuru produktu ir komplicēti veiksmīgi virzīt tirgū, bet azartspēlēm kā produktam šis process ir sevišķi komplicēts, jo specifiskais normatīvais regulējums liedz izmantot virkni standarta produkta virzīšanas tirgū metodes. Pētījuma ietvaros ir sasniegts izvirzītais mērķis un sniegtas atbildes uz pētījuma jautājumiem, kā rezultātā autors ir nonācis pie secinājumiem, ka azartspēļu kā produkta virzībai tirgū būtiskākās iespējas ir fakts, ka ES tirgus ir ļoti daudzveidīgs ar lielu pieprasījumu un maksātspējīgiem patērētājiem, bet būtiskākie draudi ir liela konkurence un atšķirīgs normatīvais regulējums katrā valstī, kā rezultātā ir jāveic dārga tirgus izpēte un jāiegulda papildus mārketinga pasākumos, lai tie būtu saskaņā ar katras valsts likumdošanu.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis is to study the development of gambling as a product in the EU market. The problem of the research is the fact that nowadays the market is saturated with products and any product is complicated to successfully market, but for gambling as a product this process is especially complicated, because the specific regulatory framework prohibits the use of a number of standard product marketing methods. The study has achieved the set goal and provided answers to the research questions, as a result of which the author has come to the conclusion that the most important opportunities for gambling as a product on the market is the fact that the EU market is very diverse with high demand and solvent consumers, but the main threats are high competition and different regulations in each country, resulting in costly market research and investment in additional marketing activities to comply with each country's legislation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectazartspēles
dc.subjectreklāma
dc.subjectprodukta virzīšana tirgū
dc.subjectEiropas Savienības tirgus
dc.titleAzartspēļu kā produkta virzīšana ES tirgū.
dc.title.alternativeGambling as a product promotion in the EU market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record