Vietējo interneta veikalu aktivitātes sociālajos tiklos.
Autor
Ozoliņš, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Vietējo interneta veikalu aktivitātes sociālajos tīklos”. E-komercija un digitālais mārketings turpina piedzīvo izaugsmi globālā mērogā kopš e-komercijas aktivizēšanās 90. gados. 2020. gadā e-komercija piedzīvo sevišķi ātru izaugsmi. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz sociālo tīklu digitālā mārketinga teorētiskajiem aspektiem izanalizēt Latvijas interneta veikalu īstenotās aktivitātes interneta sociālajos tīklos, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus šo aktivitāšu uzlabošanai. Darbs sastāv no trīs nodaļām: Pirmā nodaļa teorētiski aplūko e-komercijas attīstību, tās īpatnības, sniedz vispārīgu aprakstu sociālo tīklu digitālajā mārketingā; Otrajā nodaļa tiek vispārīgi aprakstīta e-komercijas un interneta veikalu nozares situācija un īpatnības Latvijā; Trešā nodaļa iekļauj autora veiktus novērojumus un veikto aptauju par interneta veikalu aktivitātēm sociālajos tīklos. Darba trīs galvenās nodaļās iekļautas 7 apakšnodaļas, tas sastāv no 74 lapām, satur 25 attēlus, 35 informācijas avotus, 4 pielikumus. Atslēgvārdi: sociālie tīkli, interneta veikals, e-komercija, digitālais mārketings. Bachelor thesis theme is “Local e-commerce web store social media activities in Latvia”. The theme is relevant because both e-commerce and digital marketing, which includes social media marketing, has experienced stable growth ever since it’s intensive growth in popularity in the 1990’s. Bachelor thesis goal is to study theoretical aspects of social media digital marketing and perform analysis on Latvian e-commerce web store activities in social media, based on which deeper understanding of the topic is achieved, so that possible flaws can be spotted, and suggestions given on ways to improve the local web store social media digital marketing activities. The thesis consists of three parts: The first part is an overview and analysis of e-commerce, its specifics, and social media digital marketing. The second part is an in-depth look into the e-commerce and web-store situation in Latvia. The third part consists of author’s field study and conducted survey of participants, and the review of the results. The thesis main 3 parts are further split into 7 sub-sections. The thesis length is 74 pages, the thesis contains 25 images, 35 sources of information, 4 appendices. Keywords: social media, online shopping, e-commerce, digital marketing.