Bērnu izziņas intereses attīstīšana brīvdabas pedagoģijā jaunākajā pirmsskolas vecumā
Author
Zaķīte, Sana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba autors: Sana Zaķīte Darba vadītājs: Dr.psych. Tija Zīriņa Bakalaura darba temats: Bērnu izziņas intereses attīstīšana brīvdabas pedagoģijā jaunākajā pirmsskolas vecumā. Bakalaura darba mērķis: Pētīt bērnu izziņas interešu attīstības iespējas brīvdabas pedagoģijā jaunākajā pirmsskolas vecumā. Bakalaura darba hipotēze: Bērnu izziņas interešu attīstība brīvdabas pedagoģijā tiek sekmēta, ja: •tiek atbalstīta bērna patstāvīga darbošanās; •nodrošināta bērnam pieejama vide; •tiek nodrošināta pozitīva attieksme pret bērniem, veicinot izziņas interešu attīstību. Bakalaura darba galvenie uzdevumi: 1.Analizēt brīvdabas pedagoģijas jēdzienu pedagogu teorijās. 2.Veikt bērnu attīstības likumsakarību analīzi jaunākajā pirmsskolas vecumposmā. 3.Atlasīt pedagoģiskos paņēmienus bērnu izziņas intereses veicināšanā pedagoģiskajā procesā pirmsskolā. 4.Empīriski pārbaudīt bērnu izziņas interešu attīstības iespējas brīvdabas pedagoģijā. Bakalaura darba apjoms: 54 lapas, 2 tabulas un 9 attēli, 1 pielikums, 47 izmantotās literatūras vienības. Atslēgas vārdi: brīvdabas pedagoģija, jaunākais vecums, izziņas attīstība. Bachelor’s Thesis author: Sana Zaķīte Research paper`s supervisor: Dr.psych. Tija Zīriņa Bachelor Thesis issue: The youngest pre-school age children`s cognitive interest development in outdoor pedagogy. Bachelor Thesis main goal: theoretically and practically research the youngest pre-school age children`s cognitive interest development in outdoor pedagogy Bachelor Thesis hypothesis: Children`s cognitive interest development will improve if: •child’s independent activities are supported; •the environment is adequate for the child; •positive attitude all around children in order to develop cognitive interest. Bachelor Thesis main goals: 1.Analyse pedagogue theories about outdoor pedagogy. 2.Analyse the youngest pre-school age children`s development. 3.Select pedagogical techniques to furthermore develop children`s cognitive interest development. 4.Practically research children`s cognitive interest development in outdoor pedagogy. Bachelors Thesis amount: 54 pages, 9 pictures and 2 tables, 1 addendum (added in addendum), used 47 bibliography units. Key words: outdoor pedagogy, youngest pre-school age, interest development.