Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorEida, Sabīne Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-29T02:01:32Z
dc.date.available2020-12-29T02:01:32Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79118
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53287
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir teorētiski analizēt un praktiski pētīt 2-3 gadīgu bērnu kustību apguves veicināšanas iespējas rotaļās. Darbā izmantotās pētījuma metodes ir teorētiskā, kurā darba autore analizē literatūras avotus par 2-3 gadīgu bērnu attīstību, kustību veidošanos rotaļās un empīriskās metodes, kurās darba autore veica pedagoģiskos novērojumus un pedagoģiskās darbības. Teorētiskajā darba daļā autore atspoguļo dažādu autoru skatījumu uz darba tēmu. Veica dažādu pedagoģisko un metodisko literatūras avotu izpēti un analīzi, kur secina, ka kustības bērniem 2 – 3 gadu vecumā ir ļoti svarīgas un nozīmīgas arī turpmākajai dzīvei. Praktiskajā darba daļā tika veikts pētījums jeb pedagoģiskais darbs ar bērniem, Ventspils pirmsskolas izglītības iestādē “X”, 2 – 3 gadīgu bērnu grupā, kuru apmeklē 16 bērni. Tika izstrādāti pētījuma kritēriji, analizēts katrs bērns atsevišķi un izdarīti kopējie secinājumi, par visu grupu kopumā. Darbā izvirzītā hipotēze ir apstiprinājusies un pēc pētījuma veikšanas darba autore var apgalvot, ka iesaistot bērnus aktīvā rotaļdarbībā un kustību rotaļās, bērniem labāk attīstās kustību prasmes un iemaņas. Pētījuma sākumā daļai bērnu bija slikti rezultāti, taču pētījuma beigās rezultāti ir uzlabojušies.
dc.description.abstractThe Bachelor’s work aims a theoretical and practical analysis and testing of two to three years old children capability and improvement in play, sports and other activities. Based on theoretical knowledge and empirical study methods, as literature of children capabilities in movement. The conclusion was, that children aged from two to three, are in need of movement, sports and other activities in their daily routine, to improve their other skills. The empirical part carried out a practical part, where children from Ventspils Preschool “X” aged two to three (all together 16 children), took a par tin practical analyzed aso ne and as a group together. Based on the analysis carried out at the beggining and at the end of the study, conclusion was. If a child takes part in their daily movement, sports, plays, games and other activities, their skills are improving. Children from analyzed preschool improved their movement capabilities.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectkustības
dc.subjectrotaļas
dc.subjectapguve
dc.subjectkustību iemaņas
dc.title2-3 gadīgu bērnu kustību apguves veicināšana rotaļās
dc.title.alternativeDeveloping movement games for 2-3 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record