Show simple item record

dc.contributor.advisorDeniņš, Andris
dc.contributor.authorKlints, Arta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-31T02:01:31Z
dc.date.available2020-12-31T02:01:31Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79595
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53303
dc.description.abstractArta Klints. Bakalaura darbs ‘’E-komercijas uzņēmumu klientu piesaistes stratēģiju ietekme uz uzņēmumu attīstību.’’ Bakalaura darba mērķis ir analizēt klientu piesaistes stratēģijas e-komercijas uzņēmumos, izmantojot teorētiskos materiālus. Autors ir izpētījis, kā šī brīža aktuālās stratēģijas, kuras izmanto e-komercijas uzņēmumi ietekmē klientu piesaisti un pārdošanas apjomus. Pirmajā nodaļā autors raksturo kas ir e-komercija un tās ietekmi uz klientiem, nodarbinātību un tirgu, balstoties uz zinātniskiem literatūras avotiem, kā arī, raksturo e-komercijas uzņēmumu uzsākšanas procesu. Otrajā nodaļā autors rasktuto klientu piesaisti, procesus un piesaistes stratēģijas, kā arī analizē stratēģiju nozīmi. Trešajā nodaļā ir apkopoti un analizēti pētījuma rezultāti. Bakalaura darbā ir veikts pētījums par stratēģiju ietekmi uz uzņēmumu attīstību. Pētījuma rezultātā ir izstrādātas pieejas efektīvu stratēģiju izstādei un ieviešanai uzņēmumos. Bakalaura darba apjoms ir 60 lapas, ar 2 pielikumiem un 21 attēlu.
dc.description.abstractArta Klints. Bachelor's thesis "Influence of customer acquisition strategies of e-commerce companies on the development of companies. The aim of the bachelor's thesis is to analyze customer acquisition strategies in e-commerce companies using theoretical materials. The author has studied how current strategies used by e-commerce companies affect customer acquisition and sales. In the first chapter, the author describes what e-commerce is and its impact on customers, employment and the market, based on scientific literature, as well as describes the process of starting e-commerce companies. In the second chapter, the author finds the customer acquisition, processes and attraction strategies, and analyzes the importance of strategies. The third chapter summarizes and analyzes the results of the study. In the bachelor's thesis, a study has been conducted on the impact of strategies on the development of companies. As a result of the research, approaches have been developed for the exhibition and implementation of effective strategies in companies. The volume of the bachelor's thesis is 60 pages, with 2 appendices and 21 figures.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectE-komercija
dc.subjectstratēģijas
dc.subjectklientu piesaiste
dc.subjectstratēģiskā plānošana
dc.subjectpiesaistes kanāli
dc.titleE-komercijas uzņēmumu klientu piesaistes stratēģiju ietekme uz uzņēmumu attīstību
dc.title.alternativeThe Impact of E-commerce Companies Customer Acquisition Strategies to Companies Development
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record