Fonemātiskās dzirdes pilnveide 5 - 6 gadus veciem bērniem izmantojot didaktiskās spēles
Autor
Omeļkoviča, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Laganovska, Egija
Datum
2021Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba autore – Karīna Omeļkoviča Darba tēma: fonemātiskās dzirdes pilnveide 5 – 6 gadus veciem bērniem izmantojot didaktiskās spēles. Pētījuma mērķis: izzināt fonemātiskās dzirdes pilnveides iespējas 5 – 6 gadus veciem bērniem izmantojot didaktiskās spēles. Pētījuma objekts: 5 – 6 gadus vecu bērnu fonemātiskās dzirdes attīstība. Pētījuma priekšmets: didaktisko spēļu izmantošana fonemātiskās dzirdes attīstīšanai 5 – 6 gadus veciem bērniem. Pētījuma hipotēze: fonemātiskā dzirde 5 – 6 gadus veciem bērniem pilnveidojas, ja logopēdiskajās nodarbībās tiek izmantotas didaktiskās spēles bērniem. Darba struktūra – ievads, latviešu un angļu anotācijas, 3 nodaļas, nobeigums, secinājumi, 54 izmantoto avotu un literatūras, 10 attēli, 37 tabulas, 10 pielikumi. Darba apjoms – 107 lappuse. Atslēgas vārdi: didaktiskā spēle, fonemātiskā dzirde, koriģējoši attīstošā darbība, 5 – 6 gadus veci bērni, pirmsskola. Diploma work author – Karīna Omeļkoviča Diploma work theme – “Phonological hearing development 5 – 6 years old children using didactic games”. The subject of the research: 5 – 6 years old children phonological hearing development. The aim of the research: to find out the possibilities of phonological hearing 5 – 6 years old children using didactic games. The research question: phonological hearing for 5 – 6 years old children are improved if didactic games ar used in speech therapy. Structure of work – Introduction, latvian and english annotations, 3 chapters, conclusion, 54 sources and literature, 10 images, 37 tables, 10 attachments. Volume of work – 107 pages. Keywords: phonological hearing, didactic games, corrective action, 5 – 6 years old children, pre – school.