Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorBrēdika, Līva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-26T02:01:33Z
dc.date.available2021-01-26T02:01:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79626
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53378
dc.description.abstractDarba mērķis ir izpētīt un analizēt 3 - 4 gadīgus bērnus ar dažādu dzimto valodu iekļaušanās veicināšanu pirmsskolas izglītības iestādēs Latvijā. Darba autore veic pētījumu par 3 – 4 gadīgu bērnu fizioloģisko un psiholoģisko īpatnību kopumu šajā vecuma posmā Latvijā un ko nosaka vēl divu valstu normatīvie akti. Darbā aplūkotas svešvalodas apguves metodes kā fiziskās reaģēšanas metode. Darbā tiek analizēts un pētīts kā veiksmīgāk integrēt bērnus, kuri iebraukuši no dažādām valstīm ar atšķirīgām kultūrām Latvijas pirmsskolas izglītības iestādes grupās. Darba autore šajā darbā intervē vecākus un pedagogus, lai saprastu kā un vai Latvijas pirmskolas izglītības iestādes līdzšinējā bērnudārza sistēma veiksmīgi strādā, vai rezultāti ir pozitīvi vai tieši otrādi - negatīvi. Darbā tiek analizēti bērnu no atšķirīgām kultūrām iekļaušanās pirmsskolas izglītības iestādē izaicinājumi un piedāvāti risinājumi un veikti secinājumi, lai bērni justos pēc iespējas piederīgāki Latvijas sabiedrībā.
dc.description.abstractThe aim of the study is to study the promotion of the inclusion of 3-4 year old children of different genders in pre-school educational institutions in Latvia. The author of the work identifies the physiological and psychological peculiarities of 3-4 year old children in this age group in Latvia and what is determined by the regulatory enactments of two other countries. The paper discusses international methods such as "Total Physical Recreation". The paper analyzes and researches how to better integrate children who have come from all countries, with different cultures, groups of Latvian pre-school educational institutions. The author interviews parents and teachers in this work to understand how and whether Latvian pre-school educational institutions work, because the kindergarten system works, whether the results are positive or, conversely, negative. The work analyzes the mistakes made, as well as offer solutions so that the integration in our society would be more successful and children would simply belong to Latvian society as much as possible.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subject3-4 gadīgi bērni
dc.subjectintegrēšanās
dc.subjectiekļaušanās
dc.subjectsvešvaloda
dc.title3-4-gadīgu bērnu ar dažādu dzimto valodu iekļaušanās veicināšana PII Latvijā
dc.title.alternativeChildren of age 3-4 with different mother tongue integration in preschool education institutions in Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record