Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīte
dc.contributor.authorKošņakova, Sofija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-26T02:01:33Z
dc.date.available2021-01-26T02:01:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79628
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53379
dc.description.abstractDarba nosaukums: Rotaļu izmantošana 2 – 3 gadu vecu bērnu matemātisko priekšstatu veidošanā. Darba autors: Sofija Košņakova. Darba apjoms: 59 lappuse, kas ietver izmantotās literatūras un avotu sarakstu ar 41 vienību, kā arī 4 tabulas, 8 attēlus un 6 pielikumiem. Pētījuma mērķis: izpētīt rotaļu izmantošanu 2-3 gadu vecu bērnu matemātisko priekšstatu veidošanā. Pirmajā nodaļā teorētiski analizētas rotaļas. Otrajā nodaļā dots 2 -3 gadus vecu bērnu vecumposmu raksturojums. Trešajā nodaļā teorētiski analizēta bērnu matemātisko priekšstatu veidošanās pirmsskolas izglītības iestādē. Ceturtajā nodaļā aprakstīta rotaļu izmantošanas bērnu matemātisko priekšstatu veidošanā pedagoģiskā pieredze. Piektajā nodaļa analizēta rotaļu izmantošanas 2-3 gadus vecu bērnu matemātisko priekšstatu veidošanā pārbaude. Pētījuma laikā tika atbildēts uz pētījuma jautājumu. 2-3 gadus vecu bērnu matemātisko priekšstatu veidošanā sekmīgi var izmantot šādas rotaļas: •Praktiskā darbībā nosauc priekšmetu skaitu trīs apjomā: rotaļas “ Atrodi tik pat daudz ”, “ Kas tur, cik tur ? ” •Praktiskā darbībā atšķir jēdzienus īss, garš, plats, šaurs: rotaļas “ Ostā iebrauc laiva ”, “ Šoferis ” •Atšķir apaļus un stūrainus priekšmetu formas apkārtējā vidē: rotaļas “ Palīdzi draugam ”, “Uzmini, kas tas ir!” Atslēgvārdi: rotaļa, matemātiskie priekšstati, 2 -3 gadu veci bērni.
dc.description.abstractJob title: Use of the games for children aged 2 to 3 years to form mathematical views. Author: Sophia Koshniakova Contents: 59 pages, including contents with 41 units, 4 tables, 8 images and 6 annexes. Objective of the study: Explore the use of the games for children aged 2 to 3 years in order to improve mathematical thinking. Part 1 provides theoretically analysed games. Part 2 provides age characteristics of children aged 2 to 3 years. Part 3 provides theoretically analysed mathematical formation at a pre-school childcare premises. Part 4 describes the use of the games for the formation of mathematical thinking, pedagogical experience. Part 5 analyses the use of the games for children aged 2 to 3 years with regards to formation of the mathematical thinking, test. The study question was answered during the experiment. Following games can be used to improve mathematical views of 2 to 3 year olds: •In practice, name the number of objects in the amount of three: games “ Find as much ”, “ What’s that, how many there ? ” •In practice, distinguish concepts of short, long, wide, narrow: games “ Boat entering the port ”, “ Driver ” •Tell the difference between round and angled shapes of the objects in existing surroundings: games “ Help a friend ”, “Guess what that is!” Key words: game, mathematical views, 2 to 3 year old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectrotaļa
dc.subjectmatemātiskie
dc.subjectpriekšstati
dc.subject2 -3
dc.subjectgadu veci
dc.titleRotaļu izmāntošana 2 - 3 gadu vecu bērnu matemātisko priekšstātu veidošanā
dc.title.alternativeUse of games in developing basic understanding of mathematics in 2 -3 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record