Spēļu tehnoloģiju izmantošana svešvalodu stundās sākumskolā
Author
Melberga, Svetlana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marčenko, Jeļena
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Spēļu tehnoloģiju izmantošana svešvalodu stundās sākumskolā svešvalodas stundās. Diplomdarbs. – Rīga, 2020. – 68 lpp. Diplomdarbs ir veltīts spēļu tehnoloģiju izmantošanai sākumskolā svešvalodas stundās. Diplomdarba autore savā darbā analizē spēļu lomu nozīmi svešvalodas stundās. Diplomdarbam ir divas daļas. Pirmajā daļā tiek apkopota un analizēta zinātnieku pieredze, dažādas pieejas un paņēmieni spēļu tehnoloģijas izmantošanā svešvalodas stundās. Praktiskajā daļā autore apraksta veikto pētījumu: spēļu saturu un struktūru, kā arī spēļu izmantošanu krievu valodas kā svešvalodas stundās. Darba beigās varat atrast secinājumus un bibliogrāfiju. Diplomdarba pētījums varētu piesaistīt skolotāju, metodiķu un citu interesi, kuri seko līdzi mūsdienīgās svešvalodu apguves teorijas un prakses jautājumu attīstībai. Atslēgas vārdi: spēle, spēļu tehnoloģija, metodika, krievu valoda kā svešvaloda. Thе use of Gaming tесhnologiеs at Primary sсhool for forеign language lеssons. Diploma thesis. - Riga, 2020. - 68 pages. This work is dedicated to the use of game technology in foreign language lessons in primary school. The author of the diploma thesis analyzes the role of games in the acquisition of a foreign language in lessons. The diploma thesis has two parts. The first part summarizes and analyzes the experience of scientists and various approaches and techniques to the nature of game technology and their use in foreign language lessons. In the practical part, the author describes the course of the research: the basic stages, content and structure of the play material, as well as the application of this material in Russian as a foreign language lessons. At the end of the work you can find the author's conclusions and bibliography. The given research could attract the interest of teachers, methodologies and others who follow the development of modern foreign language learning theory and practice issues. Keywords: game, games tehnologies, methodology, Russian as a foreign language.