Show simple item record

dc.contributor.advisorStikute, Elita
dc.contributor.authorVinstanlija, Baiba
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-26T02:01:42Z
dc.date.available2021-01-26T02:01:42Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79767
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53396
dc.description.abstractDiplomdarba „Laimes un likteņa tēmas aktualizācija J. Jaunsudrabiņa garstāsta „Vēja ziedi” apguvē 11. klasē” mērķis ir izstrādāt literatūras stundas plānojumu laimes un likteņa tēmas aktualizācijai J. Jaunsudrabiņa garstāstā „Vēja ziedi” apguvē attālināto mācību procesā. Diplomdarbā ir 5 nodaļas. Pirmajā nodaļā analizēta laime un liktenis vārdnīcās un laime un liktenis J. Jaunsudrabiņa daiļdarbos „Aija”, „Vēja ziedi” un „Jaunsaimnieks un velns”. Otrajā nodaļā apskatīts Jāņa Jaunsudrabiņa dzīves gājums, daiļrades iezīmes. Trešajā nodaļā analizēts un apkopots literatūras kritiķu vērtējums par J. Jaunsudrabiņu un garstāstu „Vēja ziedi”. Ceturtajā nodaļā aprakstīta skolotājas sagatavošanās darbam klasē, analizēta psiholoģiskā literatūra par jauniešu vecumposmu un raksturoti aprobācijā iesaistītie skolēni, kā arī sagatavots literatūras stundu plānojums temata apguvei un aprakstīta J. Jaunsudrabiņa personībai un un garstāsta „Vēja ziedi” veltīto stundu norise. Piektajā nodaļā diplomande izvērtējusi skolotājas un skolēnu sadarbību. Diplomdarbā ir 10 pielikumi – autores veidotie mācību materiāli, stundu konspekti, darba lapas un skolēnu darbi.
dc.description.abstractThe aim of the diploma thesis is „Actualization of the theme of happiness and destiny in the story „Flowers of wind” by Jānis Jaunsudrabiņš within the process of learning in grade 11”. The main aim of this Diploma thesis is to to develop a plan for the literature lesson to actualizate the topic of happiness and destiny in J. Jaunsudrabiņš story „Flowers of wind” in the process of distance learning. The diploma thesis has five sections. In the first chapter the author analyzed the concept of happiness and destiny in the dictionaries and the topic of happiness and destiny in J. Jaunsudrabiņš literature „Aija”, „Flowers of wind” and „The Newcomer and the Devil.” The second chapter includes examination of J. Jaunsudrabiņš life and the features of his creative work in the literature and as a painter. J. Jaunsudrabiņš and the story „Flowers of wind” in the third chapter has been analyzed and summarized by literary critics. The forth chapter describes the peparation process of teachers work with students, analyses of psychological literature about youngsters behavior, describes students who were involved in the approbation as well as consists of studying process plan scheme for literature sessons about J. Jaunsudrabiņš and the story „Flowers of wind”. In the fifth chapter author of diploma examines teacher and students collaboration. The diploma has 10 appendices - study materials created by the author, lesson summaries, worksheets and student works.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectLaime
dc.subjectLiktenis
dc.subjectJānis Jaunsudrabiņš
dc.subjectVēja ziedi
dc.subjectPersonība
dc.titleLaimes un likteņa tēmas aktualizācija J. Jaunsudrabiņa garstāsta „Vēja ziedi'' apguvē 11. klasē
dc.title.alternativeActualization of the theme of happiness and destiny in the story „Flowers of wind” by Jānis Jaunsudrabiņš within the process of learning in grade 11
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record