Koriģējoši attīstoša darbība 3.-4. klašu skolēniem ar mācīšanas traucējumiem krievu valodas apguvei
Autor
Djomkina, Ksenija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Datum
2021Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba tēma „Koriģējoši attīstoša darbība 3.-4.klašu skolēniem ar mācīšanas traucējumiem krievu valodas apguvei” ir aktuāla, jo mācīšanās traucējumi negatīvi ietekmē skolēnu spēju sekmīgi apgūt valodu un līdz ar to arī citus mācību priekšmetus, un ir svarīgi veikt mērķtiecīgu koriģējoši attīstošo darbību šo traucējumu mazināšanai. Diplomdarba mērķis – analizēt 3.-4. klašu skolēnu mācīšanas traucējumus izpausmes krievu valodas apguvē un izstrādāt rekomendācijas koriģējoši attīstošai darbībai šo traucējumu mazināšanai. Koriģējoši attīstošas darbības programmas 3.-4. klašu skolēnu mācīšanas traucējumu krievu valodas apguvē mazināšanai aprobācijas rezultāti liecina, ka tās realizācija sekmē skolēnu mācīšanas traucējumu krievu valodas apguvē mazināšanu. The subject of Diploma paper “Corrective developing activity for 3rd-4th form pupils with learning disorders “ is relevant because learning disorders negatively affect pupils ability to successfully study Russian language and together with that other subjects. It is important to provide purposeful corrective and developing activity for minimizing these disorders. Diploma paper’s goal is to analize learning disorder manifests in 3th-4th form pupils studying russian language and to work out recomendations for corrective developing activity targeted at minimizing these manifests. The results of Corrective developing activity for 3rd-4th form pupils with learning disorders studying Russian language prove, that its realization helps in minimization of learning disorders amongst pupils studying Russian language.