Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānis
dc.contributor.authorMihailova, Dzintra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-26T02:01:43Z
dc.date.available2021-01-26T02:01:43Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79772
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53398
dc.description.abstractSkolēna zināšanu attīstīšana matemātikā arvien tiek pētīta un pilnveidota. Lai šis process būtu veiksmīgāks, nepieciešams padziļināti iepazīt katru skolēnu. Viņa individuālās īpatnības, tādā veidā nodrošināt kvalitatīvu izglītību. Mūsdienās individuāla, individualizēta un diferencēta pieejas netiek plaši pielietotas. Tikai atsevišķos gadījumos. Diplomdarba mērķis ir - “Veidot izpratni par individuālas, individualizētas un diferencētas metodes nepieciešamību un efektivitāti matemātikas stundās.” Diplomdarba uzdevumi ir analizēt zinātniskos rakstus par individuālu, individualizētu un diferencētu metodi. Veicināt izpratni par šo metožu nepieciešamību matemātikas stundās. Veicināt izpratni par motivāciju un atmiņu kā neatņemamu sastāvdaļu mācību procesā. Pielietot un izvērtēt individuālas un individualizētas pieejas efektivitāti matemātikas stundās 2. klasē. Ieviest individuālu un individualizētu pieeju matemātikas stundās. Kā arī analizēt iegūto datu rezultātus. Gadījuma pētījumā tika izmantoti autores izstrādāti instrumenti ar kuru palīdzību tika iegūti rezultāti. Autore izstrādāja anketas skolēniem un vecākiem. Un veica arī pedagoģisko novērošanu. Izmantoto datu rezultāti apstiprināja izvirzīto hipotēzi, ka katrs skolēns var sekmīgi mācīties un attīstīt zināšanas matemātikā, ja tiek nodrošināts individuāls, individualizēts, diferencēts mācību process un pielietotas dažādas metodes, kas ir piemērotas katra skolēna individuālajām īpatnībām, interesēm un vajadzībām. Atslēgvārdi: individuāls, individualizēts, diferenciācija, motivācija, atmiņa, pieeja.
dc.description.abstractThe development of a student’s knowledge in mathematics is constantly being researched and improved. In order for this process to be more successful, it necessary to get to know each student in depth. His individual characteristics thus providing a quality education. Nowadays, individual, individualized and differentiated approach are not widely used. Only in certain cases. The aim of the diploma thesis – “To form an understanding of necessity and effectiveness of individual, individualized and differentiated method in mathematics lessons.” The tasks of the diploma thesis are to analyse scientific articles on an individual, individualizes and differentiates methods. To promote understanding of motivation and memory as an integral part of the learning process. Apply and evaluate the effectiveness of individual and individualized approach in mathematics lessons 2nd grade. Introduce an individual an individualized approach to mathematics lessons. As well as to analyse the results of the obtain data. The case study used tools developed by author to obtain results. The author developed questionnaires for students and parents. And also carried out pedagogical observation. The results of the used data confirmed the hypothesis that each student can successfully learn and develop knowledge in mathematics, if an individual, individualized and differentiated learning process is provided and different methods are applied that are suitable for each student’s individual characteristics, interests and needs. Keywords: individual, individualized, differentiation, motivation, memory, approach.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectindividuāls
dc.subjectindividualizēts
dc.subjectdiferenciācija
dc.subjectmotivācija
dc.subjectatmiņa
dc.titleIndividuāla un individualizēta, diferencēta mācību metode matemātikas stundās 2. klasē
dc.title.alternativeIndividual and Individualized, Differentiated Teaching Method Mathematics Lessons in Grade 2
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record