Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Daiga
dc.contributor.authorKamerade, Maruta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-26T02:01:45Z
dc.date.available2021-01-26T02:01:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79776
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53399
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis: Izstrādāt veiksmīgu stratēģiju pašvadītas mācīšanās prasmju attīstīšanai. Diplomdarba apjoms ir 63 lapaspuses un 14 pielikumi. Diplomdarba pirmajā daļā veikta teorētiskās literatūras analīze raksturojot galvenos jēdzienus, kas saistīti ar pašvadītas mācīšanās procesu un stratēģijas pašvadītas mācīšanās prasmju attīstīšanai. Pētījuma otrajā daļā, ņemot vērā pētījumā bāzē konstatētās problēmas, tiek izstrādātas pašvadītas mācīšanās prasmes attīstīšanas stratēģijas, viena stratēģija tiek aprobēta praksē. Teorētiskās analīzes un empīriskā pētījuma rezultāti ļauj secināt, ka pielietojot stratēģiju skolēnu pašvadības prasmes kritērija vai aspekta attīstīšanai tiek attīstīta pašvadības prasme kopumā. Jāsecina, ka stratēģijas var aprobēt iekļaujoties mācību priekšmeta plānā un izmantojot mācību grāmatās piedāvātos uzdevumus.
dc.description.abstractAim of diploma thesis: To implement a successful strategy for development of self-directed learning abilities. Diploma thesis contains 63 pages, 14 appendixes. In the 1st part of research theoretical literature is analysed, describing the main concepts related to the process of self-directed learning and strategies for development of self-directed learning abilities. In the 2nd part strategies for developing self-directed learning skills are implemented, based on problems identified in research field. A strategy was tested in practice. The results of theoretical and empirical research lead to conclusion: by applying the strategy to develop an aspect of students’ self-directed learning skills, they are developed in general. One can conclude that strategies can be approbated using tasks offered in textbooks and by including in subject plan.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectcaurviju prasmes
dc.subjectpašvadīta mācīšanās
dc.subjectstratēģija
dc.subjectsākumskola
dc.titleStratēģijas skolēnu pašvadības prasmju attīstīšanai 2. Klasē
dc.title.alternativeStrategies for developing students' self-management skills in 2nd grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record