Show simple item record

dc.contributor.advisorDudareva, Inese
dc.contributor.authorStotskaya, Natalia
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-26T02:01:45Z
dc.date.available2021-01-26T02:01:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79788
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53400
dc.description.abstractRadošos uzdevumus var plaši integrēt mācību procesā fizikas satura apguvei vidusskolā, jo tie veicina izziņas intereses veidošanu, veicina kritiskās domāšanas attīstīšanu un rada apstākļus jaunu ideju radīšanai. Diplomdarbā - skolotāja pieredzes darbā “Radošie uzdevumi fizikas satura apguvē vidusskolā” tiek apkopota pieredze par radošo darbu un radošo uzdevumu izmantošanu fizikas stundās vidusskolā, kas iegūta, strādājot par fizikas skolotāju Jelgavas 5. vidusskolā. Darbā arī tiek piedāvāti metodiskie ieteikumi mācību procesa organizēšanai, skolēnu sasniegumu vērtēšanai, īstenojot radošus darbus, kā arī noskaidrota skolēnu motivācija apgūt fiziku ar šāda veida uzdevumiem un aktivitātēm. Darba noslēgumā apkopota pieredze par dalību profesionālajā pilnveidē. Radošo aktivitāšu un darbu izmantošana mācību procesā prasa no skolotāja rūpīgu sagatavošanos, sākot no stundu plānošanas, darba kritēriju izstrādes, kvalitatīvas atgriezeniskās saites veidošanas, aktivitātes vadīšanas un nedrīkst arī aizmirst par skolēnu zināšanu un prasmju līmeni, kā arī skolēnu motivāciju mācīties. Skolotājam jābūt atvērtam jaunai profesionālajai pieredzei, jādalās savā pieredzē un pašam nepārtraukti jāmācās.
dc.description.abstractCreative exercises could be widely introduced into the teaching process of physics content in high school. They develop mental interest, promote the development of critical thinking, and create conditions for new ideas. The Diploma - Teachers' Portfolio “Creative learning activities of teaching physics in high school” summarizes the experience of creative work and the use of creative tasks in physics lessons in secondary school, gained while working as a physics teacher in Jelgava 5th secondary school. The work also offers methodological recommendations for the organization of the learning process, assessment of students' achievements in the implementation of creative work, as well as the motivation of students to learn physics with creative tasks and activities. At the end of the paper, the experience of participation in professional development is summarized. The use of creative activities and tasks in the learning process requires careful preparation from the teacher, lesson planning, development of work criteria, quality feedback, activity management, and remembering the level of students' knowledge and skills, as well as students' motivation to learn. The teacher must be open to new professional experiences, share their experience, and continue learning. Keywords: creative exercises, creative tasks, planning, assessment, sharing experience.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectradošie uzdevumi
dc.subjectradošie darbi
dc.subjectplānošana
dc.subjectvērtēšana
dc.subjectdalīšanās pieredzē
dc.titleRadošie uzdevumi fizikas satura apguvē vidusskolā
dc.title.alternativeCreative learning activities of teaching physics in high school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record