Show simple item record

dc.contributor.advisorAnspoka, Zenta
dc.contributor.authorPeipiņa, Mārīte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-26T02:01:45Z
dc.date.available2021-01-26T02:01:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79791
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53401
dc.description.abstractTekstpratība ir viena no svarīgākajām mūsdienu prasmēm, kas ietekmē gan mācību kvalitāti, gan turpmākos panākumus. Prakse liecina, ka tekspratība tiek mācīta latviešu valodas stundās, taču netiek integrēta citos mācību priekšmetos, kas apgrūtina zināšanu un prasmju pārnesi. Diplomdarbā, risinot šo problēmu, tika izvirzīts mērķis pētīt un analizēt tekstpratības apguves iespējas integrētā mācību procesā 2.klasē. Rezultāti liecina, ka tekstpratība ir daudzveidīgi apgūstama integrētā mācību procesā. Uzmanība pievēršama rūpīgai tekstu atlasei, atslēgvārdu noteikšanai, lasīšanas paņēmienu izmantošanai, galvenās domas atrašanai, jēgas konstruēšanai. Dažādu tekstpratības prasmju apguvei ir nepieciešams atšķirīgs laiks. Atslēgvārdi: tekstpratība, integrācija, mācību process.
dc.description.abstractLiteracy is one of the most important skills that have an impact on learning quality and future success. Practice shows that literacy is acquired in the Latvian language lessons, but is not integrated in other subjects. It impedes transfer of knowledge and skills. In order to solve this problem in this diploma thesis, the aim was set to study and analyze the possibilities of acquiring literacy in an integrated learning process in the 2nd grade. The results show that literacy can be acquired in many ways in an integrated learning process. It is important to select a variety of appropriate texts, identify keywords, apply reading strategies, find the main idea, construct the meaning. Different timeframes are necessary to learn different literacy skills. Keywords: literacy, integration, learning process
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjecttekstpratība
dc.subjectintegrācija
dc.subjectmācību process
dc.subjectteksts
dc.titleTekstpratības apguve integrētā mācību procesā 2. klasē
dc.title.alternativeLiteracy Acquisition in an Integrated Learning Process in 2nd Grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record