4.klases skolēnu ortogrāfijas prasmju pilnveide krievu valodas stundās
Author
Ščemeļeva, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Gavriļina, Margarita
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Autore: Irina Ščemeļeva Diplomdarba temats: 4. klases skolēnu ortogrāfisko prasmju pilnveide krievu valodas stundās. Darbs veltīts skolēnu ortogrāfisko prasmju līmeņa pilnveidošanai, sasniegumu un problēmu konstatēšanai, grūtību un problēmu cēloņu noteikšanai. Pētījuma mērķis: izpētīt 4. klases skolēnu ortogrāfisko prasmju pilnveides didaktiskās iespējas un uzkrāto didaktisko pieredzi zinātnē, ņemot vērā problēmas, kuras konstatētas skolēnu ortogrāfiskajās prasmēs. Darba gaitā iegūtie dati ļāva noteikt skolēnu ortogrāfijas līmeni, noteikt, ar kādām grūtībām sastopas skolēni mācību procesā laikā. Darba autore uzzināja, kādi ir audzēkņu ortogrāfisko problēmu cēloņi, visefektivākās metodes un paņēmienus, kas vērsti uz sākumsskolas skolēnu ortogrāfisko prasmju pilnveidošanu, kā arī noformulēja galvenās problēmas ortogrāfijas prasmju attīstīšanai konkrētajā klasē. Izpētes rezultāti izmēģinājumu darbībā paradīja, ka skolēniem tika novērota pozītīva dinamika. Diplomdarba apjoms: ir 57 lpp, kopā ar pielikumiem 68 lpp. diplomdarbu veido ievads, 3 nodaļas, nobeigums, 28 izmantotās literatūras avoti, kā arī 9 pielikumi. The author: Irina Ščemeļeva Theme of the work: Оrthography Skills of 4th grade Pupils in Russian Language Classes. The aim of the study: to investigate 4th grade pupils’ orthography skills, bring out their progress and problems as well as identify the causes of these problems. The aim of the research also includes investigation of didactic possibilities of 4th grade pupils’ orthographic skills improvement and didactic experience in science, taking into account respective pupils’ orthography level. The author of the paper has identified the causes of pupils’ orthographic problems, the most efficient methods and strategies aimed at improvement as well as observed the main problems of pupils’ orthographic development in a particular class. The research has also shown how positive are the dynamics observed. The work consists of 68 pages; with appendices and also includes introduction, three chapters, conclusion, 28 sources, and 9 appendices.