Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorKazaka, Baiba
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:02:04Z
dc.date.available2021-01-29T02:02:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79286
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53436
dc.description.abstractDarba temats: “4-5 gadīgu bērnu līdzsvara attīstības sekmēšana pirmsskolas dienas ritā”. Pētījuma mērķis: teorētiski analizēt un empīriski pētīt 4-5 gadīgu bērnu līdzsvara attīstības sekmēšanu pirmsskolas dienas ritā. Bakalaura darbā teorētiski pētīta un analizēta literatūra par pirmsskolas vecuma bērna attīstības likumsakarībām, līdzsvaru un tā attīstības veicināšanu pirmsskolas dienas ritā. Balstoties uz literatūras atlasi, autore ir pētījusi līdzsvara attīstības veicināšanas iespējas pirmskolas dienas ritā. Pētījumā tika pārbaudīta un apstiprināta izvirzītā hipotēze: 4-5 gadu vecu bērnu līdzsvara attīstība noris sekmīgāk, ja skolotājs mērķtiecīgi iekārto atbilstoši vidi bērna vispārējās fiziskās attīstības sekmēšanai un pedagoģiskajā procesā tiek veicināta bērna aktīva iesaistīšana. Pētījums tika veikts Mārupes pilsētas X pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījumā piedalījās 15 pirmsskolas izglītības iestādes 4-5 gadīgie bērni. Bakalaura darbs sastāv no 50 lpp., 3 tabulām, darba izstrādē izmantoti 36 literatūras avoti un pievienoti 26 pielikumi.
dc.description.abstractTheme of the paper: “Promotion of children balance development for ages from 4 to 5 years in preschool daily rhythm”. The aim of the research: To study the theoretical and empirical research promotion of children balance development for ages from 4 to 5 years in preschool daily rhythm. Author of the paper: Baiba Kazaka. Supervisor: Mg. sc. soc., Dace Augstkalne. The hypothesis was tested and confirmed in the study: promotion of children balance development for ages from 4 to 5 years is more successful if the teacher purposefully arranges the appropriate environment for the promotion of the child's general physical development and the active involvement of the child is promoted in the pedagogical process. The study was carried out in the private pre-school "X". The study involved 15 preschool children. This report is 50 pages long. It contains 36 references to other books and 26 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectlīdzsvars
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectattīstība
dc.subjectkoordinācija
dc.title4-5 gadīgu bērnu līdzsvara attīstības sekmēšana pirmsskolas dienas ritā
dc.title.alternativePromotion of children balance development for ages from 4 to 5 years in preschool daily rhythm
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record