Show simple item record

dc.contributor.advisorDirektorenko, Irina
dc.contributor.authorVambute, Liene
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:02:07Z
dc.date.available2021-01-29T02:02:07Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79330
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53444
dc.description.abstractBakalaura darba autore: Liene Vambute Bakalaura darba nosaukums: „Muzikālā ritma rotaļa kā vidējā pirmsskolas vecumposma bērnu uzmanības noturības sekmētāja”. Mērķis - teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt bērnu uzmanības noturības sekmēšanas iespējas, pedagoģiskajā procesā pielietojot muzikālās ritma rotaļas. Izvirzītā hipotēze: Vidējā pirmsskolas vecumposma bērnu uzmanība būs noturīgākā, ja pedagoģiskajā procesā tiks pielietotas muzikālās ritma rotaļas. Lai secinātu vai apstiprinās izvirzītā hipotēze, tika veikta zinātniskās literatūras izpēte un veikts empīriskais pētījums, izmantojot šādas pētījuma metodes - pedagoģiskais novērojums, bērnu raksturojumu izveide, bērnu darbības analīze, izmēģinājuma darbs. Bakalaura darbs sastāv no ievada, divām nodaļām un secinājumiem. Teorētiskajā daļā tiek apkopota zinātniskā literatūra, analizētas pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par uzmanību, kā arī analizētas vidējā pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības likumsakarības. Tiek sniegts arī muzikālo ritma rotaļu raksturojums un izzinātas to sniegtās iespējas pētāmās problēmas kontekstā. Empīriskajā daļā tiek veikts pētījums Rīgas X pirmsskolas izglītības iestādē un praktiski pārbaudīta muzikālo ritma rotaļu ietekme uz bērnu uzmanības noturību. Bakalaura darbs sastāv no 75 lappusēm, tas satur 6 tabulas un 21 attēlu. Darba izmantoti 50 literatūras avoti, ietverti 12 pielikumi. Atslēgas vārdi: uzmanības sekmēšana, uzmanības noturība, muzikālā ritma rotaļa, pirmsskolas vecuma bērni.
dc.description.abstractAuthor of the bachelor's thesis: Liene Vambute Title of the bachelor's thesis: “Musical rhythm game as a promoter of attention persistence of preschool children in middle childhood". The aim - to theoretically analyze and practically test the possibilities of promoting children's attention persistence by applying musical rhythm games in the pedagogical process. Hypothesis put forward: The attention of preschool children in middle childhood will be more stable, if musical rhythm games will be used in the pedagogical process. In order to conclude whether the hypothesis is approved, a research of scientific literature was performed and an empirical study using the following research methods - pedagogical observation, children's characteristics development, children's performance analysis, experimental work. The bachelor's thesis consists of an introduction, two chapters and conclusions. The theoretical chapter summarizes the scientific literature, analyzes the findings of pedagogy and psychology scientists on attention, as well as analyzes the regularities of the development of preschool children in middle childhood. There are also given the description of musical rhythm games und explored the opportunities they provide in the context of the researched problem. In the empirical chapter, research is carried out in Riga X preschool educational institution and practically tested the effect of musical rhythm games on children's attention persistence. The bachelor's thesis consists of 76 pages, contains 6 tables and 21 images. The thesis uses 50 literature sources, includes 12 appendices. Keywords:attention promoting, attention persistence, musical rhythm game, preschool children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectuzmanības sekmēšana
dc.subjectuzmanības noturība
dc.subjectmuzikālā ritma rotaļa
dc.subjectpirmsskolas vecuma bērni
dc.titleMuzikālā ritma rotaļa kā vidējā pirmsskolas vecumposma bērnu uzmanības noturības sekmētāja
dc.title.alternativeMusical rhythm game as a promoter of attention peresistance of a preschool children in middle childhood
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record