Show simple item record

dc.contributor.advisorGarjāne, Beatrise
dc.contributor.authorLočmele, Elita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:02:18Z
dc.date.available2021-01-29T02:02:18Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79367
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53468
dc.description.abstractDarba autors – Elita Ločmele Darba veids – bakalaura darbs Studiju programma – "Pirmsskolas un sākumskolas skolotājs" Darba zinātniskais vadītājs – Dr.paed. Beatrise Garjāne Darba temats – Sadarbības prasmju attīstības veicināšana 4-5 gadus veciem bērniem pirmsskolā Darba mērķis - izzināt 4-5 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju veicinošus pedagoģiskos paņēmienus Pētījuma uzdevumi 1. Analizēt sadarbības prasmes un to veicināšanu pedagoģijas un psiholoģijas teorijā. 2. Aprobēt sadarbības prasmes veicinošus pedagoģiskos paņēmienus. 3. Apkopot atbilstošākos pedagoģiskos paņēmienus 4-5 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju veicināšanai. Pētījuma hipotēze - 4-5 gadus vecu bērnu sadarbības prasmes attīstīsies sekmīgi, ja:  skolotāja piedāvās uzdevumus, kas paveicami, visiem bērniem darbojoties kopā,  bērni zinās uzdevuma mērķi un sasniedzamo rezultātu,  bērni tiks rosināti novērtēt savu līdzdalību uzdevumu veikšanā. Darbs sastāv no divām nodaļām un piecām apakšnodaļām. Pirmajā nodaļā ir aplūkots sadarbības prasmju attīstības raksturojums pedagoģijā un psiholoģijā un 4-5 gadus vecu bērnu psihiskā, emocionālā un fiziskā attīstība. Otrā nodaļa ietver empīriskā pētījuma aprakstu un ieteicamās mācību metodes sadarbības prasmju attīstības veicināšanai pirmsskolā 4-5 gadus veciem bērniem.
dc.description.abstractResearch author – Elita Ločmele Research type – bachelor degree research Study program – "Preschool and primary school teacher” Research maneger – Dr.paed. Beatrise Garjāne Research subject – Promoting the development of cooperation skills for 4-5 year old children in preschool Research goal – cognize promoting cooperation skill 4-5 year old children pedagogical techniques Research tasks 1. Analyze cooperation skills and promote them in pedagogy and psychology theory. 2. Approbate cooperation skills promoting pedagogical techniques. 3. Summarize most appropriate pedagogical techniques of promoting the development of cooperation skills for 4-5 year old children. Research hypothesis – 4-5 year old children cooperation skills will promote, if:  teacher will offer tasks that has to be done while all children are working together,  children knows task goal and result that has to be achieved,  children will be encouraged to value self- participation in task performance. Research consists of two sections and five subsections. First section is about cooperation skills development in pedagogy and psychology and 4-5 year old children mental, emotional and physical development. Second section includes a description of the empirical study and suggested learning techniques of promoting the development of cooperation skills for 4-5 year old children in preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectSarunājas_Saprotas_Sadarbojas
dc.subjectSadarbības prasmes
dc.subject4-5 gadus veci bērni
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectSadarbība
dc.titleSadarbības prasmju attīstības veicināšana 4-5 gadus veciem bērniem pirmsskolā
dc.title.alternative4-5 year old children cooperation skill development promotion in preshool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record