Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorGaleniece, Arita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:02:19Z
dc.date.available2021-01-29T02:02:19Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79373
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53470
dc.description.abstractGaleniece A. (2020) Izpratnes veidošanās par veselīgu dzīvesveidu skolā. Bakalaura darbs, 61 lpp., 13 att., 2 tab., 49 avoti. Darbā analizēts veselīgs dzīvesveids kā uzvedība un paradumi, kuri labvēlīgi ietekmē veselību jau sākumskolas skolēniem. Neveselīgs dzīvesveids katru gadu pasaulē izraisa ap 60% nāves gadījumu, kurus varētu novērst cilvēku veselīga dzīvesveida izpratnes pilnveide. Darbs balstās teorētiskajā pieejā, ka zināšanas sākumskolēniem var veicināt veselīga dzīvesveida izvēli. Izpratnes veidošanai par veselīgu dzīvesveidu optimāli izmantot daudzveidīgus metodiskos paņēmienus, kuri spēj ieinteresēt un atbilst bērnu vecumam. Darba mērķis - analizēt galvenos pedagoģiskos nosacījumus, kas veicina izpratnes par veselīgu dzīvesveidu veidošanos skolā. Tika izvirzīta hipotēze, ka izpratnes veidošanos par veselīgu dzīvesveidu skolā veicina interaktīvu metodisko paņēmienu izmantošana pedagoģiskajā procesā. Darbā izmantota novērošanas un aptaujas metode. Galvenie rezultāti parāda, ka nepieciešama skolas un ģimenes sadarbība. Autores izstrādātie ieteikumi var noderēt sākumskolas pedagogiem, kā arī citiem studentiem studiju procesā. Atslēgas vārdi : Dzīvesveids, sākumskola, veselība.
dc.description.abstractGaleniece A. (2020). Formation of awareness about a healthy lifestyle in school. Bachelor thesis, 61 p., 13 fig., 2 tab., 49 sources. In the work, healthy lifestyle as a behaviour and habits that possitively affect the health, already starting from elementary school age, are analyzed. The work is based on a theoretical approach, that knowledge can promote choosing a healthy lifestyle for elementary schoolers. The aim of this research is to analyse the main pedagogical conditions, that promote the formation of awareness about a healthy lifestyle in school. A hypothesis, that the formation of awareness about a healthy lifestyle in school is promoted by using interactive methodical techniques in the pedagogical process, was put forward. Methods used in work – observation and questionnaire. The main results show, that cooperation between the school and the family, is necessary. The data gathered in the empirical research show, that the usage of interactive techniques is optimal for the promotion of awareness about a healthy lifestyle for elementary school students. The author’s suggestions can come in useful in the work of elementary school teachers and other students. Key words: Lifestyle, elementary school, health.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectDzīvesveids
dc.subjectsākumskola
dc.subjectveselība
dc.subjectDzīvesveids
dc.subjectsākumskola
dc.titleIzpratnes veidošanās par veselīgu dzīvesveidu skolā
dc.title.alternativeAwareness-raising about healthy lifestyles in school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record