Show simple item record

dc.contributor.advisorIeriķe, Anita
dc.contributor.authorZīberte, Elīna Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:02:28Z
dc.date.available2021-01-29T02:02:28Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79398
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53486
dc.description.abstractTēma: Empātijas veidošanās bērnos vidējā pirmsskolas vecuma grupā dabas procesu novērošanas laikā. Darba autors: Elīna Anna Zīberte Kvalifikācijas darba vadītāja: A. Ieriķe Kvalifikācijas darba apjoms: 44 lpp., 12 tabulas, 4 attēli, 4 pielikumi, 2 attēli, 21 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: Empātija, dabas vērošana, daba, emocijas, pedagoga organizēta nodarbība. Pētījuma mērķis: Pētīt un praktiski pārbaudīt 4-5 gadīgu bērnu empātijas veidošanos dabas procesu vērojuma laikā. Pētījuma uzdevumi: 1.Teorētiski izzināt pirmsskolas vecuma bērnu empātijas veidošanās ietekmējošos faktorus dabas procesu novērošanas laikā. 2.Analizēt empātijas veidošanos bērnos (4-5 gadi) dabas procesu novērošanas laikā. 3.Praktiski novērot empātijas veidošanos bērnos dabas procesu novērošanas laikā. Pētījuma hipotēze: Vērojumi dabā veicina empātijas veidošanos pret dabu bērnos, ja: pedagoģiskais process dabas novērošanā ir atbilstošs bērna interesēm un attīstības pakāpei. Pētijuma metodes: Teorētiskā – literatūras analīze. Empīriskā: 1.novērošana; 2.datu apstrādes un analīzes metodes. Pētījuma bāze: Gardenes X pamatskolas izglītības iestādes vidējās pirmsskolas vecuma grupas bērni. Kvalifikācijas darbā tiek pētīta bērnu empātijas veidošanās dabas procesu novērošanas laikā. Galvenais mērķis ir izzināt bērnu emocijas – kā tie emocionāli reaģē uz dabas novērojumiem. Pedagoga loma organizējot nodarbības, kuras ietver dabas procesu novērošanu.
dc.description.abstractTopic: Development of empathy in children of preschool age during nature observation. Author: Elīna Anna Zīberte Supervisor of the qualification work: A. Ieriķe Volume of qualification work: 44 pages, 12 tables, 4 pictures, 4 appendices, 2 figures, 21 sources. Keywords: Empathy, nature observation, nature, emotions, lesson organized by a teacher. Research aim: To study and practically test the formation of empathy in 4-5-year-old children during nature observation. Research tasks: 1.To research factors that influence the development of empathy in preschool children during nature observation. 2.To analyze the formation of empathy in children (4-5-years of age) during the process of nature observation. 3.To practically observe the display of empathy in children during nature observation. Research hypothesis: Nature observation develops empathy in preschool children, if: the pedagogical process in nature observation corresponds to child's interests and child’s stage of development. Research methods: Theoretical - literature review. Empirical: •observation; •data processing and analysis methods. Research base: Preschool children of Gardene X primary school. Development of empathy in children of preschool age during nature observation is researched in this qualification work. The aim is to study children’s emotions – how they react to nature observation. Teacher’s role in organizing classes that include nature observation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectEmpātija
dc.subjectdabas vērošana
dc.subjectdaba
dc.subjectemocijas
dc.subjectpedagoga organizēta nodarbība
dc.titleEmpātijas veidošanās bērnos vidējā pirmsskolas vecuma grupā dabas procesu novērošanas laikā
dc.title.alternativeDevelopment of empathy in children of preschool age during nature observation
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record