Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorStaņeviča, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:02:32Z
dc.date.available2021-01-29T02:02:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79412
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53494
dc.description.abstractDarba autore ir Laura Staņeviča. Kvalifikācijas darbs tika izstrādāts par tēmu – „ 3-4 gadus vecu bērnu radošās darbības pieredzes bagātināšana gleznošanā pirmsskolā.” Kvalifikācijas darba mērķis ir noskaidrot un izpētīt, kā gleznošana pirmsskolā bagātina 3-4 gadus vecu bērnu radošās darbības pieredzi un attīstību. Caur gleznošanu ļoti spilgti var noteikt bērna fizisko un sensoro attīstību, kas ļoti palīdz pedagoga turpmākai nodarbību plānošanai. 3- 4 gadus veci bērni ir ļoti piemēroti izpētei, kā gleznošana bagātina radošo darbības pieredzi - jo bērni šajā vecumā kļūst patstāvīgi, atvērti un zinātkāri, bērni vēlas izzināt visu nezināmo sev apkārt, šajā vecumā izteikti bērnam attīstās sensoriskie procesi( redze, dzirde, tauste, garša un oža). Šajā laikā bērnam ir nepieciešams radošs pedagogs, kas spēj bērnam piedāvāt jaunas metodes un spēj pielāgot idejas bērna psiholoģiskajām un fiziskajām prasmēm. Galvenie rezultāti tika vērsti uz bērniem ar augstām vai zemām zināšanām tehnisko paņēmienu un māksliniecisko izpausmju dažādībā. Radošā darbība – darbība, kurā bērns pētot un izzinot var brīvi radīt savu ideju. Radošums - spēja izpaust savu ideju oriģināli un kreatīvi. Personība – cilvēks, kā indivīds, kurš spēj un prot būt individuāls ar savām rakstura, intelekta, emociju iezīmēm. Nodarbība – ar mērķi un sasniedzamo rezultātu vērsta darbības kopa. Darbs sastāv no: teorētiskās daļas, empīriskās daļas, pielikumiem. Lapas pušu skaits:49lpp ar pielikumiem Tabulu skaits: 11 tabulas Attēli: 20 attēli Bibliogrāfiskā saraksta un vienību skaits: 31 bibliogrāfijas avots Pielikumu skaits:13 pielikumi
dc.description.abstractThe author of the Qualification`s paper is Laura Stanevica. The Qualification`s paper was developed of the theme “ 3 to 4 years old kids creative developen ment skils in painting in preschool.” The objective of the Qualification`s paper is to clarify and investigate how painting in the preschool enriches 3 to 4 years old children`s experience of creative activities and their development. Painting helps vividly to determine physical and sensorial develop ment of the child whic his very helpful for the educator for further planning the studies. 3 to 4 years old children are very suitable for researching how painting enriches the creative experience - because children at this age become independent, open and curious, children want to know everything unknown around them, at this age the child develops sensory processes (sight, hearing, touch, taste and smell). During this life stage period each child needs a creative educator who is able to offer him a brand new methods and is able to adapt ideas to the particular child's psychological and physical skills. The main results were focused on children with high or low know ledges of the variety of techniques and artistic expressions. The creative activity - an activity in which a child can freely create an idea of his own by doing research and finding out. Creativeness – an ability to express his/her own idea in a creative and original way. A personality – a person, as an individual, who is able to be individual with his own characteristics features, intellect and emotions. A study – a goal oriented and result focused set of actions. The Qualification`s Paper consists of the theoretical part, empirical part and appendices. The number of pages of the Qualification`s Paper: 49 page including annexes. The number of tables: 11 units. The pictures in total: 20 units. The total number of bibliographic list and units: 31 bibliographic sources. The number of annexes in total: 13 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectRadošā darbība
dc.subjectRadošums
dc.subjectGleznošana
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectPersonība
dc.title3-4 gadus vecu bērnu radošās darbības pieredzes bagātināšana gleznošanā pirmsskolā
dc.title.alternative3-4 years old kids creative developen ment skils in painting for preeshool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record