Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorĀrgale, Agita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:02:35Z
dc.date.available2021-01-29T02:02:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79420
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53500
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir “Literārie darbi 4 – 5 gadīgu bērnu matemātisko prasmju sekmēšanai”. Darba autore: Agita Ārgale. Darba zinātniskā vadītāja: Dr. Paed. Dagnija Vigule. Darba apjoms: 42 lpp, 5.tabulas, 15.attēli, 26 izmantotās literatūras avoti. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izzināt 4 – 5 gadīgu bērnu matemātisko prasmju apguvi, izmantojot dažādus literāros darbus. Pētījuma uzdevumi: 1.Noskaidrot kādi ir literārie darbi matemātisko prasmju sekmēšanai pirmsskolā; 2.Noskaidrot, kas ir matemātika; 3.Izanalizēt pirmsskolas izglītības iestāžu mācību satura programmu; 4.Izvirzīt kritērijus vai mācību satura programma sekmē matemātisko prasmju apgūšanu pirmsskolā; 5.Raksturot 4 – 5 gadīgu bērnu attīstības raksturojumu. Pētījuma metodes: Teorētiskā – pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze; Empīriskās – novērošana, vecāku anketēšana, iegūto datu analīze. Pētījuma rezultātā konstatēt, vai literārie darbi sekmē matemātisko prasmju apguvi. Atslēgas vārdi: literārie darbi, pasakas, matemātiskās prasmes, 4 – 5 gadīgi bērni
dc.description.abstractTopic of the qualification work: “Literary works 4 - 5 years old to promote children’s mathematical skills”. Author: Agita Ārgale. Scientific supervisor: Dr. Paed. Dagnija Vigule. Work consists of 42 pages, Tables 5, Figure 15, 26 references. Aim of the research: theoretically and practically to find out 4 - 5 years old acquisition of children's mathematical skills through various literary works. Tasks of the research: 1. To find out what are literary works for the promotion of mathematical skills in preschool. 2. Find out what mathematics is. 3. To analyse the curriculum of pre-school educational institutions. 4. To set criteria or the curriculum promotes the acquisition of mathematical skills in pre-school. 5. To characterize 4 - 5 years old characteristics of children's development. Research methodology: Theoretical – pedagogical and psychological literature analysis Empirical – observation, questionnaire of parents, analysis of the obtained data. As a result of the research, establish whether literary works contribute to the acquisition of mathematical skills. Keywords: literary works, fairy tales, mathematical skills, 4 - 5 years.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectliterārie darbi
dc.subjectpasakas
dc.subjectmatemātiskās prasmes
dc.subject4-5 gadīgi bērni
dc.titleLiterārie darbi 4 – 5 gadīgu bērnu matemātisko prasmju sekmēšanai
dc.title.alternativeLiterary works 4 - 5 years old to promote children’s mathematical skill
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record