3-4 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana lomu rotaļās
Author
Zorgenberga, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stangaine, Inga
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autors: Dace Zorgenberga Kvalifikācijas darbs izstrādāts par tematu „3-4 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana lomu rotaļās” Darba mērķis: Teorētiski izzināt un praktiski pamatot 3-4 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanu lomu rotaļās. Par darba teorētiskās nostādnes bāzi kļuva tādu pētnieku atziņas, kā D. Dzintare, I. Stangaine, Vigotskis, Ž.Piažē u.c. Darbs sastāv no divām daļām, teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā apkopota un analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par saskarsmi, 3-4 gadīgu bērnu attīstību, rotaļu nozīmi bērna dzīvē, lomu rotaļa kā saskarsmes prasmju sekmētāja. Praktiskajā daļā, tika ieviestas lomu rotaļas pedagoģiskajā procesā, vērotas un analizētas, kā tās ietekmē saskarsmes prasmes starp 3-4 gadīgiem bērniem. Kvalifikācijas darba apjoms: 47 lpp., 22 attēli, 4. tab., 30 literatūras vienības The author of the qualification work: Dace Zorgenberga Title of the qualification work: Promoting communication skills for children aged 3 to 4 in role playing games The aim of the qualification work: theoretically find out and practically prove of the promotion of communication between 3 – 4 years old children in role play. The basis of the theoretical part of the work became the works of such researchers as D. Dzintare, I. Stangaine, Vigotskis, Ž.Piažē and others. Qualification work contains two parts – theoretical and practcal. The theoretical part summarizes and analyzes pedagogical and psychological literature on communication, the development of 3-4 year-old children, the role play in the life of children, and the role play as a promoter of communication skills. The practical part contained of pedagogical process where role-plays was introduced to observe and analyze communication skills between 3-4 year old children. The qualification paper contains: 47 pages, 22 pictures, 4 tables, 30 literature sources