Show simple item record

dc.contributor.advisorIeriķe, Anita
dc.contributor.authorUrbanoviča, Elēna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:02:41Z
dc.date.available2021-01-29T02:02:41Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79453
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53516
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: 2-3 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļājoties dabā. Kvalifikācijas darba autore: Elēna Urbanoviča Darba vadītājs: Anita Ieriķe Pētījuma mērķis: izpētīt 2-3 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanu rotaļājoties dabā. Teorētiskā daļa: tiek analizēts pedagogu un psihologu atziņas un teorijas par rotaļas nozīmi bērna dzīvē. 2-3 gadīgu bērnu psiholoģiskais raksturojums saskarsmē, verbālas un neverbālas saskarsmes līdzeklis, kas veicina bērnu komunicēšanas prasmes. Rotaļas dabā un telpā, kā 2-3 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju attīstības sekmētājas. Empīriskā daļā: tiek izvērtēts 2-3 gadīgu bērnu rotaļas dabā un telpā, saskarsmes prasmju attīstību pētījumā. Organizē un analizē rotaļas, kas veicina saskarsmes prasmju sekmēšanos. Metodoloģiskais raksturojums un struktūras pētījums. Pētāmās grupas katra bērna īss raksturojums (10 bērni). Pētījuma rezultāti un secinājumi. Hipotēze: 2-3 gadīgu bērnu saskarsmes prasmes sekmīgāk veidojas rotaļājoties dabā. Kvalifikācijas darbs sastāv: 51. lapaspusēm, 19.attēliem, 4 tabulām, 2 pielikumi. Atslēgvārdi: saskarsme, saskarsmes prasmju veidošanos,rotaļas, rotaļas telpā un dabā.
dc.description.abstractThe title of the qualification paper: Improvement of interaction skills among 2-3-year-old children through outdoor games and activities. Author of the qualification paper: Elēna Urbanoviča Qualification paper supervisor: Anita Ieriķe The aim of the research: to analyse improvement of interaction skills among 2-3-year-old children when playing outdoors in the nature. Theoretical part: to analyse theories of different pedagogues and psychologists and research their findings about the importance of play in a child's life; psychological behaviour of 2-3-year-old children through verbal and non-verbal communication that promotes children's interaction skills. Play outdoors in nature and indoors facilitates improvement of communication skills among 2-3-year-old children. Empirical part: research of 2-3-year-old children interaction games for outdoors in the nature and indoors that encourages and improves communication skills. Organizes games and analyses the improvement of communication skills. Methodological characteristics and structure study. Brief description of each child in the study group (10 children). Research results and conclusions. Hypothesis: 2-3-year-old children's interaction skills are developed more successfully when playing outdoors in the nature. The qualification work consists of 51 pages, 19 pictures, 4 tables, 2 appendix. Keywords: interaction, communication, development of communication skills, games, playing outdoors in the nature.  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectsaskarsmes prasmju veidošanos
dc.subjectrotaļas
dc.subjectrotaļas telpā un dabā
dc.title2-3 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļājoties dabā
dc.title.alternativeImprovement of interaction skills among 2-3-year-old children through outdoor games and activities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record