Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorAlsberga, Eva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:02:42Z
dc.date.available2021-01-29T02:02:42Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79455
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53518
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: Kustību rotaļas 5 – 6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju sekmēšanai Darba autore: Eva Alsberga Zinātniskā vadītāja: Dagnija Vigule Darba apjoms: 43 lpp., ietver 9 attēlus,7 tabulas, izmantoti 51 literatūras avoti, pievienoti 5 pielikumi Darba mērķis: teorētiski un praktiski izzināt 5 – 6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju sekmēšanas iespējas, izmantojot kustību rotaļas Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Teorētiskās daļas ietvaros, izmantojot tādu autoru pētījumus kā D. Augskalne, I. Stangaine, R. Karlovska, I. Konstantinova, T. Orliks, T. Babajeva u.c., analizēta sadarbības prasmju veidošanās 5-6 gadus veciem bērniem kustību rotaļās. Empīriskajā pētījumā apkopoti pirmsskolas skolotāju aptaujas rezultāti, kā arī sniegts ieskats praktiskajā darbā ar bērniem. Pētījuma noslēgumā formulēta atbilde uz pētījuma jautājumu: kustību rotaļas sekmē sadarbības prasmju apguvi, ja tiek piedāvātas rotaļas, kuru darbības noteikumi ietver sporta spēļu elementus, darbība tiek organizēta komandās, pāros. Darbu var izmantot studenti un pirmsskolas skolotāji, kas interesējas par kustību rotaļu izmantošanas iespējām pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Atslēgas vārdi: 5-6 gadus veci bērni, kustību rotaļas, sadarbība, pirmsskolas pedagoģiskais process
dc.description.abstractThe topic of the qualification paper: Movement games to promote cooperation skills of 5-6 year old children Author of the work:Eva Alsberga Scientific supervisor: Dagnija Vigule Workload consists of: 43 pages, includes 9 figures 7tables, used 51 literature sources, appended 5 appendices Aim of the work: to theoretically and practically find out the possibilities of promoting cooperation skills of 5-6 year old children by using movement games The qualification work consists of two parts - theoretical and empirical/practical. Within the theoretical part, using the research of such authors as D. Augskalne, I. Stangaine, R. Karlovska, I. Konstantinova, T. Orliks, T. Babajeva, etc., analyzed the development of cooperation skills in 5-6 year old children in movement games. The empirical study summarizes the results of the survey of preschool teachers, as well as provides an insight into practical work with children. At the end of the research the answer to the research question is formulated: if games are offered movement games promote the acquisition of cooperation skills, the rules of operation of which include elements of sports games, the activity is organized in teams, in pairs. The work can be used by students and pre-school teachers who are interested in the use of movement toys in the pre-school pedagogical process. Keywords: 5-6 years old children, movement games, cooperation, preschool pedagogical process
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subject5-6 gadi veci bērni
dc.subjectkustību rotaļas
dc.subjectsadarbība
dc.subjectpirmsskolas pedagoģiskais process
dc.titleKustību rotaļas 5-6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju sekmēšanai
dc.title.alternativeMovement games to promote cooperation skills of 5-6 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record