4-5 gadus vecu bērnu matemātisko priekšstatu veidošanās integratīvais saturs pirmsskolas izglītības iestādes mācību procesā
Author
Ļvova, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Andersone, Rudīte
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba nosaukums: 4-5 gadus vecu bērnu matemātisko priekšstatu veidošanās integratīvais saturs pirmsskolas izglītības iestādes mācību procesā Autore: Tatjana Ļvova. Kvalifikācijas darba apjoms: 46 lpp., ievietoti 16 attēli, 2 tabulas. Kvalifikācijas darba struktūra: ievads, 4 nodaļas, nobeigums, izmantotās literatūras saraksts ar 15 avotiem, 9 pielikumi. Pētījuma mērķis ir izpētīt 4-5 gadus vecu bērnu matemātisko priekšstatu veidošanās integratīvo saturu pirmsskolas izglītības iestādes mācību procesā. Pirmajā nodaļā teorētiski analizēta matemātisko priekšstatu veidošanās pedagoģiskajā procesā un matemātiskie priekšstati dažādās pirmsskolas mācību satura jomās. Otrajā nodaļā skaidrots 4 un 5 gadus vecu bērnu vecumposma raksturojums. Trešajā nodaļā analizēta bērnu matemātisko priekšstatu veidošanās sekmēšana, izmantojot matemātikas kursa integratīvo saturu, pedagoģiskā pieredze. Ceturtajā nodaļā analizēta bērnu matemātisko priekšstatu veidošanās sekmēšana, izmantojot matemātikas kursa integratīvo saturu, pārbaude. The title of the course paper: The integrative content of mathematical notions of 4-5 years old children in preschool learning process. Author: Tatjana Ļvova. The paper contains: 46 pages, 16 pictures, 2 tables, 9 appendixes, 15 sources of literature The paper structure: introduction, 4 chapters, conclusion, list of literature, appendixes. The aim of the paper is to explore and summarize the integrative content of the formation of mathematical notions of 4-5 years old children in preschool learning process. The methods of the research are the analysis of the pedagogical, psychological and scientific literature, questionnaire. In the first chapter there is the development of mathematical notions in the pedagogical process analyzed and mathematical notions in different areas of pre-school learning content. The second chapter deals with the characteristic features of 4-5 years old children. The third chapter analyses the promotion of child mathematical notions using the integrative content of the math course, the pedagogical experience. The four chapter analyses the promotion of child mathematical notions using the integrative content of the math course, testing.