3- 4 gadu vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām figūrām veidošanās pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Kozaka, Gunita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Andersone, Rudīte
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: 3- 4 gadu vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām figūrām veidošanās pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autore: Gunita Kozaka Pētījuma mērķis: Izpētīt 3- 4 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām figūrām veidošanos pirmsskolas izglītības iestādē. Darba apjoms: 27 lappuses. Darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām: nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 18 vienībām, 1 pielikuma. Pirmajā nodaļā teorētiski analizēta priekšstatu par ģeometriskām figūrām veidošanās. Otrajā nodaļā aprakstīts 3- 4 gadus vecu bērnu vecumposma raksturojums. Trešajā nodaļā analizēta bērnu priekšstatu par ģeometriskām figūrām veidošanās sekmēšanas pedagoģiskā pieredze. Ceturtajā nodaļā pārbaudīta 3-4 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām figūrām veidošanās sekmēšana. Atslēgas vārdi - priekšstatu par ģeometriskām figūrām veidošanās, 3- 4 gadus veci bērni. The Graduation Paper: 3- 4 year old children 's perception of geometric figures in preschool. The Author: Gunita Kozaka Aim of the study: to investigate the formation of geometric shapes in preschool by 3- 4 year old children. The volume of the work: 27 pages. The work consists of: of an introduction, three chapters, conclusion, bibliography and list of resources with 18 units. The first chapter theoretically analyzes the concept of geometric shapes, the formation. The second chapter describes the age profile of children aged 3- 4 years. The third chapter analyzes the pedagogical experience of fostering children's perceptions of geometric shapes. The fourth chapter verify 3- 4 year old children 's perception of geometric figures promotion. Key words: perception of geometric figures in preschool, 3- 4 year old children.