Rotaļa – kā sociālo prasmju attīstītāja 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Docenko, Svetlana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Brežģe, Ļubova
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbs “Rotaļa - kā sociālo prasmju attīstītāja 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē” sastāv no 4 nodaļām un 8 apakšnodaļām. Pirmajā nodaļā autore pēta bērnu vispārējo attīstību, sīkāk aplūkojot fizisko, kognitīvo un emocionālo attīstību. Otrajā nodaļā ir aprakstīta bērnu sociālo prasmju attīstība. Trešajā nodaļā tiek aprakstīta rotaļa kā sociālo prasmju attīstītāja un rotaļu veidi. Ceturtajā nodaļā darba autore veic pētījumu, datu apkopošanu un analīzi par sociālo prasmju sekmēšanu bērniem caur rotaļu, piedāvājot rotaļnodarbību programmu sociālo prasmju veicināšanai. Darba noslēgumā autore analizē empīriska pētījuma rezultātus un veic secinājumus par paveikto darbu. Darbs satur 11 attēlus, 1 tabulu un 4 pielikumus. Atslēgas vārdi: rotaļa, spēle, pirmsskolas izglītības iestāde, 3-4 gadus veco bērnu sociālās prasmes, 3-4 gadus vecu bērnu attīstība The qualification thesis “Play - as a developer of social skills for 3-4 year old children in a pre-school educational institution” consists of 4 chapters and 8 subsections. In the first chapter the author studies the general development of children looking in more detail at the physical, cognitive and emotional development. The second chapter describes the development of children's social skills. The third chapter describes play as a developer of social skills and types of play. In the fourth chapter the author conducts research data collection and analysis on the promotion of social skills for children through play offering a play program to promote social skills. At the end of the work the author analyzes the results of empirical research and draws conclusions about the work done. The thesis contains 11 pictures, 1 table and 4 appendices. Keywords: play, game, pre-school educational institution, social skills of 3-4 years old children, development of 3-4 years old children