Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorSaulīte, Diāna Samanta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:03:09Z
dc.date.available2021-01-29T02:03:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79726
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53577
dc.description.abstractDarba nosaukums: 3 – 4 gadus vecu bērnu līdzsvara attīstības sekmēšana kustību rotaļās Darba autore: Diāna Samanta Saulīte Darba vadītāja: Mg.izgl.zin. Agita Klempere-Sipjagina Kvalifikācijas darba mērķis: teorētiski un praktiski izzināt 3 – 4 gadus vecu bērnu līdzsvara sekmēšanas iespējas kustību rotaļās Teorētiskajā daļā tiek apskatīta līdzsvara nozīme bērnu attīstībā, kustību rotaļu ietekme bērnu līdzsvara attīstībā, kā arī informācija par to, kas ir līdzsvars un kādu funkciju tas veic, lai cilvēks varētu dzīvot pilnvērtīgu dzīvi. Darba autore apkopojusi kustību rotaļas, kuru pamatā ir kustības, kas veicina bērnu līdzsvara attīstību. Praktiskajā daļā darba autore veiks aptauju, lai noskaidrotu, vai un cik bieži pedagogi pievērš uzmanību bērnu līdzsvara attīstībai, darba autore apkopos aptaujas rezultātus, lai varētu veikt secinājumus par to, cik būtiska ir līdzsvara attīstības sekmēšana pirmsskolas vecuma bērniem. Darba autore atlasīs 4 kustību rotaļas, no teorētiskajā daļā apkopotajām, kas balstītas uz grupas bērnu raksturojumu un interesēm. Tās tiks organizētas viena mēneša garumā, lai novērotu bērnu līdzsvara attīstību. Lai veiktu līdzsvara attīstības novērošanu un analizēšanu, darba autore izveidos līdzsvara vērtēšanas kritēriju tabulu. Novērojuma beigās rezultāti tiks atspoguļoti un analizēti. Atslēgvārdi: Kustību rotaļas, līdzsvars, 3 – 4 gadus veci bērni
dc.description.abstractTitle of the work: Promoting the development of the balance of children aged 3 – 4 years through movement games. Author of the work: Diāna Samanta Saulīte Supervisor: Mg.izgl.zin. Agita Klempere-Sipjagina The aim of the qualification work: to theoretically and practically find out the possibilities of promoting the balance of 3-4 year old children through movement games The theoretical part shows the importance of balance in the development of children, the impact of movement games in the development of child balance, as well as information on what balance is and what function it takes to enable a person to live a full life. The author of the work has assembled movement games based on movements that contribute to the development of child balance. In the practical part the author will conduct a survey to see whether and how often teachers’ pay attention to the development of child balance, the author of the work will collect the results of the survey so that conclusions can be drawn on the importance of promoting balance development for pre-school children. The author will select 4 movement games, from the theoretical part, which will be organised for one month in order to observe the development of child balance. In order to monitor and analyse child balance development, the author of the work will set up a table of balancing assessment criteria. At the end of the observation, the results will be reflected and analysed. Keywords: Movement games, balance, children 3-4 years old
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subject3 - 4 gadi
dc.subjectkustību rotaļas
dc.subjectlīdzsvars
dc.subjectbērni
dc.title3-4 gadus vecu bērnu līdzsvara attīstības sekmēšana kustību rotaļās
dc.title.alternativePromiting the development of the balance of children aged 3 - 4 years through movement games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record