5-6 vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās, izmantojot Montesori materiālus
Author
Krūka, Arina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Andersone, Rudīte
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma “ 5-6 vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās, izmantojot Montessori materiālus.” Autore: Arina Krūka Pētījuma mērķis: izpētīt 5-6 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanos, izmantojot Montessori materiālus. Darba apjoms 48 lappuses Darbā tika analizēta teorētiskā literatūra par priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanos, analizēti Montesori matemātikas materiāli, raksturoti vecākā pirmsskolas vecuma bērnu vecumposma īpatnības, kā arī intervēti divi pirmsskolas pedagogi, lai izpētītu pedagoģisko pieredzi Montesori materiālu izmantošanā, veidojot bērnu priekšstatus par lielumiem un mēriem , veikta 5-6 vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās, izmantojot Montessori materiālus, pārbaude . Atslēgas vārdi: priekšstati par lielumiem un mēriem, Montesori materiāli, 5-6 gadus veci bērni Theme of the coursework: "Formation of 5-6 year old children's perceptions of sizes and measures using Montessori materials." Author: Arina Krūka The aim of the study: to study the formation of 5-6 year old children 's perceptions of sizes and measures using Montessori materials. Work load of 48 pages The work analyzed the theoretical literature on the formation of notions of sizes and measures, analyzed Montessori mathematical materials, described the peculiarities of the age of older preschool children, as well as interviewed two preschool teachers to explore pedagogical experience in using Montessori materials to form children's notions of sizes and measures, performed an examination of 5-6-year-old children's perceptions of sizes and measures using Montessori materials. Keywords: ideas about sizes and measures, Montessori materials, 5, 6 year old children.