Kustību rotaļa kā pārvietošanās pamatkustību pilnveidotāja 2-3 gadus veciem bērniem
Author
Stražinska, Marina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Nosaukums: Kustību rotaļa kā pārvietošanās pamatkustību pilnveidotāja 2-3 gadus veciem bērniem. Autore: Marina Stražinska Zinātniskā darba vadītāja: Mg. izgl. zin. Agita Klempere- Sipjagina Šajā kvalifikācija darbā tika teorētiski pētīta kustību rotaļa kā pārvietošanās pamatkustību pilnveidotāja pirmsskolā. Tika izpētīta konkrētā vecuma posma bērna attīstība un attīstības īpatnības. Darba pirmā nodaļa teorētiski raksturotas pamatkustības. Otrajā nodaļā teorētiski raksturotas 2-3 gadus vecu bērnu psiho-fizioloģiskās attīstības īpatnības. Trešajā nodaļā tika teorētiski pētīta rotaļu būtība un kustību rotaļas nozīme 2-3 gadus vecu bērnu pamatkutību pilnveidošana. Empīriskajā pētījumā tika izzināti pirmsskolas izglītības vadlīniju sasniedzamie rezultāti veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma. Izstrādāta kustību rotaļu kopa un apstrādāti un analizēti iegūtie dati Darba apjoms: 37 lappuses Darbs sastāv: no ievada, 4 nodaļām, nobeiguma, darbā izmantota literatūra no 18 avotiem. Atslēgvārdi: kustību rotaļa, pārvietošanās pamatkustības, 2-3 gadus vecs bērns. Title: Movement game that improves base locomotion of 2-3 year old children. Author: Marina Stražinska Supervisor: Mg. izgl. zin. Agita Klempere- Sipjagina In this qualification work , the movement game is only theoretically studied as a preschool for the improvement of basic movement movements. The development of the child of a particular age stage and the peculiarities of development were studied. The first chapter theoretically describes the basic movements. The second chapter theoretically characterizes the peculiarities of psycho-physiological development of 2-3 year old children. The third chapter only theoretically studies the essence of play and the role of movement game in the improvement of basic research of 2-3 year old children. The empirical study examined the results of the achievements of the pre-school education guidelines in the field of health and physical activity. A set of movement toys has been developed and the obtained data have been processed and analyzed. Workload: 37 pages Work consitation : introduction, 4 chapters, final, 18 sources of literature were used in this work. Keywords: movement game, basic movements, 2-3 year old child