Pašapkalpošanās prasmju veicināšana 1,5 – 3 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot vingrinājumus un rotaļas
Author
Freidenfelde, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Līga
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Pašapkalpošanās prasmju veicināšana 1,5 – 3 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot vingrinājumus un rotaļas Darba autore: Madara Freidenfelde Darba vadītāja: Līga Āboltiņa Pētījuma mērķis: Izzināt pašapkalpošanās prasmju iespējas 1,5 – 3 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē izmantojot vingrinājumus un rotaļas Darbs sastāv no divām daļām: 1.Teorētiskā daļa, kas sastāv no vairāku autoru un avotu teorētiskās literatūras apkopošanas un secinājumu veikšanas, par pašapkalpošanās prasmēm, to veicināšanu pirmsskolā izmantojot vingrinājumus un rotaļas 2.Empīriskā daļa, kas sastāv no pedagoģiskās novērošanas, pedagoģiskās izmēģinājumu darbības, uzdevumu kopas izstrādāšanas un iegulto rezultātu apkopošanas Title of the work: Promotion of self – care skills in 1,5 – 3 years old children, using exercises and games in a preshool edecational institution The author of the paper: Madar Freidenfelde The supervisor of the paper: Līga Āboltiņa The aim of the research: Reseach the possibilities of selff – care skills for 1,5 - 3 year old chilldren in a preschool educational institution, using exercises and games The paper consists of two parts: 1.The theoretical part, which consist of gathering and analyzing material from several authors and sources about self – care practices and the encouragment of them, using exercises and games. 2.The empyrical part, which consists of pedagogical observation, pedagogical experimental activities, developing multiple exercises and gathering the acquired results.