5 – 6 gadus vecu bērnu priekšstatu par skaitu un skaitīšanu veidošanās, izmantojot pasakas, pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Genele, Zina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Andersone, Rudīte
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: 5 – 6 gadus vecu bērnu priekšstatu par skaitu un skaitīšanu veidošanās, izmantojot pasakas, pirmsskolas izglītības iestādē Darba autore: Zina Genele Pētījuma mērķis: Izpētīt 5 – 6 gadus vecu bērnu priekšstatu par skaitu un skaitīšanu veidošanos, izmantojot pasakas Kursa darbs apjoms: 26 lappuses Kursa darbs sastāv no : ievada, 4 nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras ar 27 vienībām un 6 pielikumiem. Pirmajā nodaļā teorētiski analizēta priekšstatu par skaitu un skaitīšanu veidošanās. Otrajā nodaļā teorētiski analizētas pasakas. Trešajā nodaļā dots raksturojums par 5-6 gadus vecu bērnu vecumposma īpatnībām. Ceturtajā nodaļā analizēta bērnu priekšstatu par skaitu un skaitīšanu veidošanās sekmēšanas izmantojot pasakas, pedagoģiskā pieredze. Piektajā nodaļā aprakstīta 5 – 6 gadus vecu bērnu priekšstatu par skaitu un skaitīšanu veidošanās, izmantojot pasakas, pārbaude. Pētījuma laikā tika atbildēts uz pētījuma jautājumu: Kuras pasakas veicina 5 - 6 gadus vecu bērnu priekšstatu par skaitu un skaitīšanu veidošanos? Tās ir ,,Vilks un 7 kazlēni”, „Kazlēns, kurš skaitīja līdz 10”, „Zvēri un abru taisītājs”, V. Sutejeva „Zem sēnītes”, Brāļu Grimmu „Sniegbaltīte un 7 rūķīši”, ,,Kukulītis”, ,,Namiņš”. Atslēgas vārdi: pasakas, 5-6 gadus veci bērni, priekšstats par skaitu un skaitīšanu veidošanās. Coursework title: Creating a concept of the numbers and counting for children 5-6 years-old through fairytales in the pre-school. The Author: Zina Genele. Research aim: To study the creation of the concept of the numbers and counting for children 5-6 years-old through fairy tales in the pre-school. Coursework size: 26 pages. Coursework content: Introduction; 4 chapters; Conclusion; References with 27 units and 6 attachments. The first chapter is a theoretical analysis of the concept of the numbers and counting. The second chapter consists of the theoretical analysis of the fairy tales. The third chapter describes 5-6-years-old children age characteristics. The fourth chapter analyses the progress of the children concept creation of the numbers and counting using fairy tales in the pedagogical experience. The fifth chapter describes the examination of 5-6 year old children's perceptions of the number and counting using fairy tales. During the research, the research question was answered which fairy tales contribute to the formation of 5-6 year old children's perceptions of numbers and censuses. Keywords: fairy tales, 5-6 years-old children’s concept of the numbers and counting