Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baiba
dc.contributor.authorMeļehova, Marta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:03:16Z
dc.date.available2021-01-29T02:03:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79764
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53591
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore – Marta Meļehova. Kvalifikācijas darba tēma - “Muzikālās rotaļas skaņu diferencēšanai 2 – 3 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē”. Kvalifikācijas darba vadītāja: Baiba Kaļķe. Pētījuma mērķis: Izpētīt apkārtnē dzirdamo skaņu diferencēšanas veicināšanas iespējas 2 – 3 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Autore pēta literatūru par fonemātisko dzirdi un fonemātisko uztveri, tās nozīmi valodas attīstībā. Darbā tiek analizēti 2 – 3 gadus vecu bērnu veiksmīgas runas attīstības priekšnoteikumi. Darbā izzināti skaņu izrunas traucējumu iemesli 2 – 3 gadus veciem bērniem un pētītas apkārtnē dzirdamo skaņu diferencēšanas veicināšanas iespējas mācību jomās pirmsskolas izglītības iestādē. Darbā tiek apskatīta muzikālo rotaļu ietekme uz skaņu diferencēšanu 2 – 3 gadus veciem bērniem. Darbā tiek aprakstīta izmēģinājumdarbības norise, tiek analizēti izmēģinājumdarbības rezultāti, skaņu diferencēšanas noteikšanai. Atslēgas vārdi: fonemātiskā dzirde, fonemātiskā uztvere, skaņu diferencēšana, 2 – 3 gadus veci bērni, muzikālā rotaļa.
dc.description.abstractANOTATION Author of the qualification paper is Marta Meļehova. Qualification paper topic is “Musical plays and sound differentation for 2 - 3 year old children in a preschool educational institution”. Qualification paper manager: Baiba Kaļķe. Purpose of the study: Explore possibilities for promoting the differentiation of sounds heard around children 2 to 3 years old in a preschool educational institution. The author studies literature on phonetic hearing and phonetic perceptions its role in language development. The work analyses the conditions for the successful development of speech by children aged 2-3. The work has highlighted the causes of noise problems in children aged 2 to 3 years and studied the possibilities for promoting differentiation of sounds in the fields of training in the preschool educational institution. The work looks at the impact of musical playing on the differentiation of sounds for children aged 2 to 3 years. The work describes the progress of the test action. Analyzes the results of the test action identifying sound differentiation. Key words: phonetic hearing, phonetic perception, sound differentiation, children 2 to 3 years old, musical plays.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectfonemātiskā dzirde
dc.subjectfonemātiskā uztvere
dc.subjectskaņu diferencēšana
dc.subject2 – 3 gadus veci bērni
dc.subjectmuzikālā rotaļa
dc.titleMuzikālās rotaļas skaņu diferencēšanai 2 - 3 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeMusical plays and sound differentation for 2 - 3 year old children in a preschool educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record