Transportlīdzekļu izsoles tīmekļa vietnes izveides projekts
Author
Kantiks, Kristaps
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Rozevskis, Uldis
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir “Transportlīdzekļu izsoles tīmekļa vietnes izveides projekts”. Darba mērķis ir izveidot transportlīdzekļu izsoles tīmekļa vietnes projektu, pamatojoties uz darbā definētajām prasībām saskaņā ar elektroniskās komercijas principiem. Lai sasniegtu mērķi, autors analizēja četras dažādas transportlīdzekļu izsoles tīmekļa vietnes un izmantoja zinātniskajā literatūrā ietvertos elektroniskās komercijas principus, saskaņā ar kuriem tika analizētas gan izvēlētās tīmekļa vietnes, gan definētas tehniskās, funkcionālās un nefunkcionālās prasības autora tīmekļa vietnei. Darba ietvaros tika analizētas trīs populārākās satura pārvaldības sistēmas un izvēlēta pēc autora uzskatiem piemērotākā sistēma, uz kuras veidot tīmekļa vietni, pamatojoties uz aprakstītajiem kritērijiem. Sekojoši autors darbā aprakstīja vietnes biznesa ideju, definēja funkcionālās un nefunkcionālās prasības un gala rezultātā izstrādāja vietnes projektu. Tīmekļa vietnes projekts ietver tīmekļa vietnes karti un vietnes galveno sadaļu prototipu maketus. Maketi veidoti tieši konkrētajām vietnes sadaļām, jo autora ieskatā tieši šīs sadaļas būtu svarīgas tīmekļa vietnes lietotāju mērķauditorijai – pārdevējiem un pircējiem jeb “solītājiem”. The topic of the diploma thesis is “Vehicle auction website development project”. The main goal of this thesis is to develop a project of the website for the vehicle auctions, based on the defined requirements in accordance with the electronic commerce principles. In order to achieve the goal of this thesis, author analysed four different vehicle auction websites and used the electronic commerce principles found within the scientific literature, based on which the chosen websites were analysed, as well as based on which the technical, functional and non-functional requirements were defined for the author’s website. Within the framework of this thesis author analysed three the most popular content management systems and chosen, in author’s opinion, the suitable one, based on which to develop a website, according to the above-described criteria. Consequently, author in the thesis described the business model, defined the functional and non-functional requirements, and ultimately prepared the project for author’s vehicle auction website. The project of the website includes the sitemap with the structure of the sections of the website, as well as developed mock-ups of the main sections of the website. Mock-ups were prepared specifically for the relevant sections due to the reason that in author’s opinion these sections are the most relevant for the need of the website users’ target audience – sellers and the buyers or “bidders”.