Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorNikiforova, Diāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-31T02:01:55Z
dc.date.available2021-01-31T02:01:55Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80076
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53665
dc.description.abstractDarba mērķis ir, pamatojoties uz zinātnisko literatūru par mārketinga plāna sastādīšanu, kā arī balstoties uz OrFit Lingerie mārketinga vides analīzi un aptaujas rezultātiem par sieviešu apakšveļas izvēles kritērijiem un paradumiem, izstrādāt mārketinga plānu pirmajam uzņēmuma darbības gadam. Pirmajā nodaļā tiek pētīti un analizēti literatūras un informācijas avoti par mārketinga plānošanas aspektiem un mārketinga plāna sastāvdaļām. Otrajā nodaļā tiek raksturota OrFit Lingerie mārketinga vide un ir veikta konkurentu analīze, pēc tam definētas konkurētspējīgās uzņēmuma priekšrocības. Trešajā nodaļā tiek apkopoti un analizēti aptaujas rezultāti, kā arī tiek sastādīts mārketinga plāns, iepriekš noformulējot mārketinga mērķus un stratēģiju. Darbs sastāv no 75 lapaspusēm, 4 tabulām, 30 attēliem, 4 pielikumiem, 31 izmantotā literatūras avota. Bakalaura darba ietvaros veikto pētījumu var izmantot OrFit Lingerie dibinātāji, lai veiktu uzlabojumus, veidojot uzņēmuma mārketinga plānošanu. Atslēgvārdi: mārketinga plāns, plāna izstrāde, mārketinga stratēģija
dc.description.abstractThe purpose of this work is to draw up a marketing plan for the first year of the enterprise OrFit, which is based on scientific literature on the preparation of a marketing plan and planning in general, as well as based on a marketing analysis of the OrFit Lingerie environment and the results of a survey on the selection of criteria for underwear. The first chapter will explore sources of information about aspects of marketing planning and drawing up a marketing plan. In the second chapter, the internal and external environment of OrFit Lingerie is characterized, and the analysis of competitors is carried out, after which the competitive advantages of the enterprise are formulated The third chapter analyzes the results of the survey and draws up a marketing plan, but this the marketing goals and strategy of OrFit Lingerie were formulated. The work contains 75 pages, 4 tables, 30 figures, 4 attached annexes and 31 bibliographic sources have been used. The research conducted during the work can be used by the founders of OrFit Lingerie for improving the marketing planning of the enterprise. Keywords: Marketing plan, plan development, marketing strategy
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectmārketinga plāns
dc.subjectmārketinga stratēģija
dc.subjectplāna izstrāde
dc.subjectMarketing plan
dc.subjectplan development
dc.titleUzņēmuma OrFit Lingerie mārketinga plāna izstrāde
dc.title.alternativeMarketing plan development for OrFit Lingerie
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record