Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorRancāne, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-31T02:01:59Z
dc.date.available2021-01-31T02:01:59Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80107
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53672
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir - Mārketinga komunikācijas analīze uzņēmumā “BBfactory”. Bakalaura darba mērķis - pamatojoties uz mārketinga teorētiskās informācijas analīzi, autoru viedokļiem; aktuālajām mārketinga komunikāciju tendencēm, kā arī dabīgās kosmētikas aktualitāti mūsdienās, analizēt mārketinga komunikācijas pasākumus uzņēmumā “Bbfactory” un identificēt mārketinga komunikāciju nepilnības, un izvirzīt priekšlikumus to pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām, kā arī ievada, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotā literatūras saraksta un pielikumiem. Pirmajā nodaļā tiek apkopoti teorētiskie aspekti par komunikācijas procesu un mārketinga komunikācijas būtību, kā arī par mārketinga komunikācijas veidiem- reklāma, produktu realizācijas veicināšana, sabiedriskās attiecības, personiskā pārdošana un satura mārketingu internetā. Darba otrajā nodaļā tiek veikts uzņēmuma raksturojums un aprakstīta tā darbība, veikta SVID analīze un tiek izpētīti esošie mārketinga komunikācijas veidi. Darba trešajā nodaļā tiek aprakstīts veiktais pētījums, kurā tika veiktas uzņēmuma klientu aptauja, kā arī autore veica interviju ar uzņēmuma vadītāju. Bakalaura darba apjoms ir 64 lapaspuses, kas ietver 1 tabulu, 17 attēlus un 2 pielikumus. Atslēgas vārdi: mārketinga komunikācijas, reklāma, noieta veicināšana, sabiedriskās attiecības, mutvārdu atsauksmes, personiskā pārdošana, SIA „BBfactory”.
dc.description.abstractThe chosen topic of the bachelor's thesis is - Marketing communication analysis for BBfactory company. The aim of the bachelor’s thesis is based on the analysis of information by marketing theory, ideas of the authors, current tendences of marketing information as well as natural cosmetics trends nowadays. The goal is to analyse marketing communication methods in “BBfactory”, identify marketing communication gaps and find necessary solutions. The bachelor's thesis consists of three chapters, as well as an introduction, conclusions, proposals, bibliography, and appendices. The first chapter summarizes the theoretical aspects of the communication process and the essence of marketing communication, as well as the types of marketing communication - advertising, product promotion, public relations, personal sales, and content marketing on the internet. The second part describes the company and its operations, SWOT analysis was performed, and the existing marketing communication is explored. The third part consists of research where a survey of company’s customers and an interview with the owner was conducted. Bachelor theses consists of 64 pages, which include 1 table, 17 pictures and 2 appendixes. Keywords: marketing communication, advertising, product promotion, public relations, oral reviews, personal sales, SIA „BBfactory”.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.subjectreklāma
dc.subjectnoieta veicināšana
dc.subjectsabiedriskās attiecības
dc.subjectmutvārdu atsauksmes
dc.titleMārketinga komunikācijas analīze uzņēmumā "BBfactory"
dc.title.alternativeMarketing communication analysis for BBfactory company
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record